Ako uspieť v biznise

Vo veľkom rozhovore sme sa v magazíne Vlastní firma FRANCHISING rozprávali s Tomášom a Lukášom Sedláčkovími o vplyve politikov na podnikateľské prostredie v Česku. Podelili sa tiež o niekoľko rád, ako uspieť v podnikaní a biznise.
V rubrike O čom sa hovorí sa dočítate o fenoméne tzv. kancelárie budúcnosti, ktorá má brať ohľad na spokojnosť a výkonnosť zamestnancov vo firmách. Ako bude vyzerať? Budú pribúdať mobilné kancelárie a práca z domu, alebo sa biznismeni vrátia do nepopulárnych otvorených pracovní?
Hlavnou témou jesenného magazínu Vlastní firma FRANCHISING je tento rok 10 najzaujímavejších nových franšíz na českom trhu. Vybrali sme desiatku konceptov z Európy a ČR, ktoré ako nové ponúkajú franšízantom podnikanie na základe zakúpenej licencie.
Novinky, rady, ponuky nových franšíz i výber tých najlepších
Rubrika Fakty a trendy prinesie ako vždy novinky zo sveta franšízingu a pozveme vás tiež na blížiaci sa 2. ročník Veľtrhu FRANCHISINGU 2017 v Prahe. V rubrike Moja firma predstavujeme úspešnú českú spoločnosť Kiwi.com, ktorá po 5 rokoch existencie pristála medzi 10 najväčšími svetovými predajcami leteniek na svete. Vyhľadávač na lacné letecké spoje založil Oliver Dlouhý, jeho ročný obrat činí už viac ako 700 miliónov eur, a denne na ňom ľudia vyhľadávajú až 40 miliónov leteckých spojov.
Franšíza na mieru detailne priblíži podmienky pre hladký štart vlastného podnikania pod značkami Naturhouse, Sklizeno, a Century 21, a odhalí tiež niektoré tajomstvá ohľadom franšízovej spolupráce s najznámejšou franšízovou sieťou sveta McDonald’s.
V rubrike ABC franšízy pomôže poradca spoločnosti PROFIT System Lenka Nováková s operačným manuálom, ktorý je súhrnom znalostí o tom, ako úspešne podnikať na základe franšízovej licencie.
Na záver sa pri čítaní magazínu Vlastní firma FRANCHISING dozviete tiež prečo sa pri podnikaní oplatí stavať na dobrom mene, kedy a prečo platiť poplatky za verejné zdieľanie autorského diela ako je hudobná nahrávka, či kniha, alebo tiež prečo odzvonilo obchodníkom, a prečo ich stále častejšie nahradzujú všemožné predajné systémy. Prajeme príjemné čítanie a v prípade inšpirácie úspešné vykročenie do sveta biznisu a vlastného podnikania.
Magazín Vlastní firma FRANCHISING je možné objednať online s poštovným zdarma vo vydavateľstve na portáli Franchising.sk. Dostupný je tiež v sieti maloobchodných predajní Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a sieti GECO tabak.
Prečítaj články

Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Rodičia malých detí sú veľmi lojálni zákazníci. Ak nájdu značku oblečenia, ktorá im vyhovuje, sú jej verní. Vsádza na to aj franšíza Coccodrillo.