McDonald’s medzi pizzeriami

Jej reštaurácie voňajú po uhelnej peci, pizza má skvelé meno pre svoju jedinečnú chuť a chrumkavú "kôrku". Jedna z najoceňovanejších pizzerií v USA bola otvorená v roku 1990 pod mostom v Brooklyne v New Yorku, poznávacou značkou firmy sú predovšetkým tehlové pece, v ktorých Grimaldiovci pečú svoje známe slané talianské koláče. Súčasťou tajného receptu je tiež ručne vyrábaná mozzarela a tiež pôvodná paradajková omáčka.
Každá návšteva pizzerie Grimaldi je výnimočným zákazníckym zážitkom i preto, že už od začiatku podnik pripravuje pizzu priamo pred zrakmi hostí. Ponuka reštaurácií, ktorých obľúbeným hosťom býval napríklad Frank Sinatra, doplňujú prémiové vína. V súčasnosti ich pôsobí na medzinárodnom trhu viac ako 50. Značka chce ale expandovať na medzinárodnej úrovni. Vybraný obchodný partner značky Grimaldi´s Pizzeria v ČR môže aktuálne získat exkluzívnu licenciu.
Dokonalá znalosť miestneho trhu
Reštauračná sieť Grimaldi´s Pizzeria zastupuje v regióne strednej a východnej Európy firma Edwards Global Services (EGS). Medzi požiadavky pre nadviazanie spolupráce s ňou patrí možnosť zaistenia vhodnej nehnuteľnosti a dokonalá znalosť lokálneho trhu. Pizzerie Grimaldi´s sú vlastnené a prevádzkované výhradne ako rodinný podnik. Vybraný tím zaisťuje podporu partnerom v rámci medzinárodnej expanzie. Počiatočný kapitál na získanie licencie a otvorenie minimálne 2 pizzerií na danom území sa pohybuje v rozmedzí 1, 5 – 3 miliónov dolárov.
Licenciu môžu získať i firmy z oblasti realít, developeri alebo vývojári a prevádzkovatelia nákupných centier a malobchodov. Podmienkou je napríklad znalosť a prístup k dodávateľským reťazcom, či schopnosť zaistiť a riadiť dostatočne kvalifikovaných zamestnancov. Okrem Európy plánuje značka expandovať v následujúcich 5 rokoch v juhovýchodnej Ázii, Južnej Amerike, Strednej Amerike, Mexiku, Kanade a Austrálii.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.