McDonald’s medzi pizzeriami

Jej reštaurácie voňajú po uhelnej peci, pizza má skvelé meno pre svoju jedinečnú chuť a chrumkavú "kôrku". Jedna z najoceňovanejších pizzerií v USA bola otvorená v roku 1990 pod mostom v Brooklyne v New Yorku, poznávacou značkou firmy sú predovšetkým tehlové pece, v ktorých Grimaldiovci pečú svoje známe slané talianské koláče. Súčasťou tajného receptu je tiež ručne vyrábaná mozzarela a tiež pôvodná paradajková omáčka.
Každá návšteva pizzerie Grimaldi je výnimočným zákazníckym zážitkom i preto, že už od začiatku podnik pripravuje pizzu priamo pred zrakmi hostí. Ponuka reštaurácií, ktorých obľúbeným hosťom býval napríklad Frank Sinatra, doplňujú prémiové vína. V súčasnosti ich pôsobí na medzinárodnom trhu viac ako 50. Značka chce ale expandovať na medzinárodnej úrovni. Vybraný obchodný partner značky Grimaldi´s Pizzeria v ČR môže aktuálne získat exkluzívnu licenciu.
Dokonalá znalosť miestneho trhu
Reštauračná sieť Grimaldi´s Pizzeria zastupuje v regióne strednej a východnej Európy firma Edwards Global Services (EGS). Medzi požiadavky pre nadviazanie spolupráce s ňou patrí možnosť zaistenia vhodnej nehnuteľnosti a dokonalá znalosť lokálneho trhu. Pizzerie Grimaldi´s sú vlastnené a prevádzkované výhradne ako rodinný podnik. Vybraný tím zaisťuje podporu partnerom v rámci medzinárodnej expanzie. Počiatočný kapitál na získanie licencie a otvorenie minimálne 2 pizzerií na danom území sa pohybuje v rozmedzí 1, 5 – 3 miliónov dolárov.
Licenciu môžu získať i firmy z oblasti realít, developeri alebo vývojári a prevádzkovatelia nákupných centier a malobchodov. Podmienkou je napríklad znalosť a prístup k dodávateľským reťazcom, či schopnosť zaistiť a riadiť dostatočne kvalifikovaných zamestnancov. Okrem Európy plánuje značka expandovať v následujúcich 5 rokoch v juhovýchodnej Ázii, Južnej Amerike, Strednej Amerike, Mexiku, Kanade a Austrálii.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.