McDonald’s medzi pizzeriami

Jej reštaurácie voňajú po uhelnej peci, pizza má skvelé meno pre svoju jedinečnú chuť a chrumkavú "kôrku". Jedna z najoceňovanejších pizzerií v USA bola otvorená v roku 1990 pod mostom v Brooklyne v New Yorku, poznávacou značkou firmy sú predovšetkým tehlové pece, v ktorých Grimaldiovci pečú svoje známe slané talianské koláče. Súčasťou tajného receptu je tiež ručne vyrábaná mozzarela a tiež pôvodná paradajková omáčka.
Každá návšteva pizzerie Grimaldi je výnimočným zákazníckym zážitkom i preto, že už od začiatku podnik pripravuje pizzu priamo pred zrakmi hostí. Ponuka reštaurácií, ktorých obľúbeným hosťom býval napríklad Frank Sinatra, doplňujú prémiové vína. V súčasnosti ich pôsobí na medzinárodnom trhu viac ako 50. Značka chce ale expandovať na medzinárodnej úrovni. Vybraný obchodný partner značky Grimaldi´s Pizzeria v ČR môže aktuálne získat exkluzívnu licenciu.
Dokonalá znalosť miestneho trhu
Reštauračná sieť Grimaldi´s Pizzeria zastupuje v regióne strednej a východnej Európy firma Edwards Global Services (EGS). Medzi požiadavky pre nadviazanie spolupráce s ňou patrí možnosť zaistenia vhodnej nehnuteľnosti a dokonalá znalosť lokálneho trhu. Pizzerie Grimaldi´s sú vlastnené a prevádzkované výhradne ako rodinný podnik. Vybraný tím zaisťuje podporu partnerom v rámci medzinárodnej expanzie. Počiatočný kapitál na získanie licencie a otvorenie minimálne 2 pizzerií na danom území sa pohybuje v rozmedzí 1, 5 – 3 miliónov dolárov.
Licenciu môžu získať i firmy z oblasti realít, developeri alebo vývojári a prevádzkovatelia nákupných centier a malobchodov. Podmienkou je napríklad znalosť a prístup k dodávateľským reťazcom, či schopnosť zaistiť a riadiť dostatočne kvalifikovaných zamestnancov. Okrem Európy plánuje značka expandovať v následujúcich 5 rokoch v juhovýchodnej Ázii, Južnej Amerike, Strednej Amerike, Mexiku, Kanade a Austrálii.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.