Americký reťazec rýchleho občerstvenia Burger King testoval technológie pre mobilné platby od minuloročného decembra v reštauráciách v Miami, čoskoro ich podľa tlačovej správy zavedie ďalej, uviedol prezident Jose Cil podľa agentúry Bloomberg. Firma sa začína pripravovať pre zavedenie tejto služby dokonca v celých Spojených štátoch do niekoľkých mesiacov.
McDonald’s plánuje svoju celoštátnu americkú premiéru mobilných platieb na konca roka, čo bol zrejme tiež impulz pre Burger King k urýchleniu príprav na vlastný systém objednávok cez smartphone.
Súťaž o technologické prvenstvo je ďalšou kapitolou súperenia medzi výrobcami hamburgerov. Zatiaľ čo napríklad celosvetový kaviarenský franšízový reťazec Starbucks mobilné platby umožňuje už dlhšiu dobu, fast-foodové reťazce sa momentálne snažia svoju niekoľkoročnú stratu v tomto smere dohnať. Starbucks má vďaka vernostným programom a akciám viac ako 13 miliónov registrovaných zákazníkov.
Táto hra je o veľa
Aplikácia, ktorá umožní objednávky prostredníctvom mobilného telefónu, by mala pomôcť spoločnosti Burger King vybudovať tesnejšie väzby so zákazníkmi, povedal Cil. „Naši hostia s nami chcú komunikovať a preto hľadáme pohodlný spôsob, ako im tento dialóg umožniť,“ uviedol. Podobne ako Burger King, tiež McDonald’s chce zaistiť svojim zákazníkom "bezproblémové a väčšie pohodlie". Hostia si budú môcť jedlo objednať a zaplatiť už cestou do reštaurácie, na pokladni si ho potom iba vyzdvihnú.
K mobilným platbám sa pridružujú samozrejme tiež vernostné programy a ďalšie pridané služby, ktoré majú stále náročnejších hostí udržať pri hamburgeroch a hranolkách. V hre je skutočne veľa pre všetky zúčastnené firmy. Spoločnosť Burger King sa tento rok pustila do tvrdého boja o každého zákazníka. Celý trh s rýchlym občerstvením sa mení a firmy začínajú vsádzať na všetky možné zľavy a špeciálne akcie. McDonald’s chystá okrem iného modernizáciu a vylepšenie svojich franšízových pobočiek v rámci tzv. zážitku budúcnosti.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.