Subway vyráža na festivaly

Franšízová sieť fastfoodů Subway sa chystá v lete navštíviť so svojou letnou show 5 známych hudobných letných festivalov. Interaktívna pojazdná show nazvaná Green Room (Zelená miestnosť) bude v prevádzke od mája do augusta. Predstavenie mobilného konceptu firmy Subway prebehlo v minulých dňoch na festivale Gulf Shores v americkom štáte Alabama. Zelená miestnosť obsahuje reštauráciu, priestor pre verejné umelecké vystúpenia, a mala by priniesť návštevníkom podobné zážitky, ako keby mohli nahliadnuť do backstage (zákulisia) k muzikantom.
Subway chce fanúšikov pritiahnuť tiež cez akustické vystúpenia i neprofesionálov, DJov, či priame prenosy z hlavných festivalových pódií. K letným radovánkam patria tiež špeciálne virtuálne i nevirtuálne hry, rôzne ceny, i jedinečné špeciality ako keksy s príchuťou balzamu na pery (áno, čítate správne - zrejme majú pripomínať chuť pier pri bozkávaní). K tomu bude v pojazdnom stánku k dispozícii všetkým klimatizácia, rýchla wi-fi, služba nabíjania telefónov a ďalších prístrojov, samozrejmosťou sú minibagety pre hostí zdarma.
Čerstvé spojenie so zákazníkom
Letná show, ktorej sa zúčastnia i miestny franšízanti, je súčasťou väčšej transformácie značky Subway ako takej. Firma nedávno predstavila tiež nové logo a firemné uniformy. Medzi hlavné hviezdy festivalov, ktoré si Subway pre tohtoročnú prezentáciu vybrala, patrí napríklad Lorde, The Weeknd, Red Hot Chili Peppers, či Wiz Khalifa. Teda žiadne regionálne hviezdičky, ale najväčšie hudobné hviezdy minulosti i súčasnosti.
Účelom Green Room je podľa americkej spoločnosti možnosť zažiť so Subway niečo výnimočné, čo zároveň značku priblíži viac k jej zákazníkom. "Subway je každodenná súčasť ľudských životov. Momentálne sa chceme rozšíriť na nové pole pôsobnosti a územia, aby sme prekročili očakávania mladších zákazníkov," hovorí Karlin Linhardt, riaditeľ marketingu pre Severnú Ameriku. "Je to príležitosť pre ľudí, aby sa spojili so spoločnosťou Subway čerstvým spôsobom, a prehodnotili, ako vidia našu značku," dodáva.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.