Subway vyráža na festivaly

Franšízová sieť fastfoodů Subway sa chystá v lete navštíviť so svojou letnou show 5 známych hudobných letných festivalov. Interaktívna pojazdná show nazvaná Green Room (Zelená miestnosť) bude v prevádzke od mája do augusta. Predstavenie mobilného konceptu firmy Subway prebehlo v minulých dňoch na festivale Gulf Shores v americkom štáte Alabama. Zelená miestnosť obsahuje reštauráciu, priestor pre verejné umelecké vystúpenia, a mala by priniesť návštevníkom podobné zážitky, ako keby mohli nahliadnuť do backstage (zákulisia) k muzikantom.
Subway chce fanúšikov pritiahnuť tiež cez akustické vystúpenia i neprofesionálov, DJov, či priame prenosy z hlavných festivalových pódií. K letným radovánkam patria tiež špeciálne virtuálne i nevirtuálne hry, rôzne ceny, i jedinečné špeciality ako keksy s príchuťou balzamu na pery (áno, čítate správne - zrejme majú pripomínať chuť pier pri bozkávaní). K tomu bude v pojazdnom stánku k dispozícii všetkým klimatizácia, rýchla wi-fi, služba nabíjania telefónov a ďalších prístrojov, samozrejmosťou sú minibagety pre hostí zdarma.
Čerstvé spojenie so zákazníkom
Letná show, ktorej sa zúčastnia i miestny franšízanti, je súčasťou väčšej transformácie značky Subway ako takej. Firma nedávno predstavila tiež nové logo a firemné uniformy. Medzi hlavné hviezdy festivalov, ktoré si Subway pre tohtoročnú prezentáciu vybrala, patrí napríklad Lorde, The Weeknd, Red Hot Chili Peppers, či Wiz Khalifa. Teda žiadne regionálne hviezdičky, ale najväčšie hudobné hviezdy minulosti i súčasnosti.
Účelom Green Room je podľa americkej spoločnosti možnosť zažiť so Subway niečo výnimočné, čo zároveň značku priblíži viac k jej zákazníkom. "Subway je každodenná súčasť ľudských životov. Momentálne sa chceme rozšíriť na nové pole pôsobnosti a územia, aby sme prekročili očakávania mladších zákazníkov," hovorí Karlin Linhardt, riaditeľ marketingu pre Severnú Ameriku. "Je to príležitosť pre ľudí, aby sa spojili so spoločnosťou Subway čerstvým spôsobom, a prehodnotili, ako vidia našu značku," dodáva.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.