Káva bohémov ide do sveta

Identifikovať a používať zdroje najkvalitnejšej kávy na svete, taký je hlavný podnikateľský zámer spoločnosti PJ’s Coffee of New Orleans. Využíva na to špecialistov z celého sveta, svojim zákazníkom značka ponúka širokú škálu horúcich, ľadových a mrazených kávových nápojov s použitím najvyššej kvality zŕn kávy Arabica (asi 1 % celosvetovej produkcie tohto druhu kávy). Sortiment kaviarenských prevádzok a obchodov doplňujú bio čaje, pečivo k raňajkám a zdravé občerstvenie počas dňa.
Spoločnosť založila pred takmer 40 rokmi Phyllis Jordan, priekopníčka v kávovom priemysle. V meste, ktoré bolo kolískou jazzu i domovom bohémov. Prostredníctvom svojho podniku sa od začiatku snažila dokázať, že starostlivý výber kávových zŕn, ich spôsob praženia a vášeň pre kaviarenský štýl života je istou cestou k úspechu. Slávna ľadová káva z New Orleans je vyrábaná špeciálnym spôsobom, ktorý výrazne znižuje jej kyslosť.
Kto si trúfne na 5 kaviarní?
Koncom minulého roka PJ’s Coffee of New Orleans otvorila prvú pobočku vo Vietname, kde sa značka rozširuje prostredníctvom master-franšízy. V nasledujúcich rokoch by malo v sieti pribudnúť ešte ďalších 10 prevádzok v juhovýchodnej Ázii. Globalizácia spoločnosti má podľa plánov priniesť nové pobočky i do Európy a ďalších častí sveta. Najčastejšie sa kaviarne nachádzajú v hoteloch, univerzitných kampusoch, na letiskách, štadiónoch, v obchodných centrách.
Pre záujemcov o licenciu pre Českú republiku platí podmienka nájsť možné atraktívne miesto či nehnuteľnosť. Noví spolupracovníci PJ’s Coffee of New Orleans by si mali byť vedomí hodnoty značky a malo by ísť o silne marketingovo orientovanú spoločnosť so skúsenosťami s gastronómiou. Pre získanie exkluzívnej licencie pre celú krajinu je nutná počiatočná investícia dva milióny dolárov, udelenie povolenia sa podmieňuje otvorením 5 kaviarní s veľkosťou od 150 štvorcových metrov. Centrála potom umožňuje ďalšie 3 možnosti spolupráce vrátane pojazdného Trucku.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.