Káva bohémov ide do sveta

Identifikovať a používať zdroje najkvalitnejšej kávy na svete, taký je hlavný podnikateľský zámer spoločnosti PJ’s Coffee of New Orleans. Využíva na to špecialistov z celého sveta, svojim zákazníkom značka ponúka širokú škálu horúcich, ľadových a mrazených kávových nápojov s použitím najvyššej kvality zŕn kávy Arabica (asi 1 % celosvetovej produkcie tohto druhu kávy). Sortiment kaviarenských prevádzok a obchodov doplňujú bio čaje, pečivo k raňajkám a zdravé občerstvenie počas dňa.
Spoločnosť založila pred takmer 40 rokmi Phyllis Jordan, priekopníčka v kávovom priemysle. V meste, ktoré bolo kolískou jazzu i domovom bohémov. Prostredníctvom svojho podniku sa od začiatku snažila dokázať, že starostlivý výber kávových zŕn, ich spôsob praženia a vášeň pre kaviarenský štýl života je istou cestou k úspechu. Slávna ľadová káva z New Orleans je vyrábaná špeciálnym spôsobom, ktorý výrazne znižuje jej kyslosť.
Kto si trúfne na 5 kaviarní?
Koncom minulého roka PJ’s Coffee of New Orleans otvorila prvú pobočku vo Vietname, kde sa značka rozširuje prostredníctvom master-franšízy. V nasledujúcich rokoch by malo v sieti pribudnúť ešte ďalších 10 prevádzok v juhovýchodnej Ázii. Globalizácia spoločnosti má podľa plánov priniesť nové pobočky i do Európy a ďalších častí sveta. Najčastejšie sa kaviarne nachádzajú v hoteloch, univerzitných kampusoch, na letiskách, štadiónoch, v obchodných centrách.
Pre záujemcov o licenciu pre Českú republiku platí podmienka nájsť možné atraktívne miesto či nehnuteľnosť. Noví spolupracovníci PJ’s Coffee of New Orleans by si mali byť vedomí hodnoty značky a malo by ísť o silne marketingovo orientovanú spoločnosť so skúsenosťami s gastronómiou. Pre získanie exkluzívnej licencie pre celú krajinu je nutná počiatočná investícia dva milióny dolárov, udelenie povolenia sa podmieňuje otvorením 5 kaviarní s veľkosťou od 150 štvorcových metrov. Centrála potom umožňuje ďalšie 3 možnosti spolupráce vrátane pojazdného Trucku.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.