Biznis a platby bez hraníc

Moderný inovatívny biznis, ktorý prepojuje svety technológií a financií, vytvára cenovo prijateľné a spoľahlivé riešenia pre internetové platby v rámci firiem a spoločností. Služba Paysery je prístupná kedykoľvek, a v rámci Európy ju využívajú zákazníci v 180 krajinách. Franšízantov hľadá v rámci celej Európskej únie, teda i na Slovensku. E-commerce je pritom po celom svete na vzostupe.
Medziročne rastie počet položiek v e-shopoch celkovo zhruba o pätinu, celé odvetvie ročne rastie v priemere takmer o 20 %. V susednom Česku na internete minú ľudia za rok 100 miliárd korún českých, najväčší záujem majú o oblečenie, potraviny a detské tovary. Na platforme Paysera fungujú úspešne nie iba e-shopy, ale tiež napr. reštauračné platobné systémy, platiť cez ne sa dá i za služby priamo na sieti (hry a zábava), dokáže spravovať tiež osobné financie, či obstarať vstupenku na koncert.
Takmer tri štvrtiny zákazníkov sú cudzinci
Založenie každého účtu je pritom zdarma, grátis je i 30 transakcií za mesiac či prevody peňazí medzi účtami Paysera. Všetko je možné samozrejme riadiť cez mobilný telefón, z ktorého sa môže stať i firemná pokladňa. I vďaka tejto ponuke Paysera vykázala za minulý rok nárast tržieb o 40 % na 5,2 miliónov eur. 70% nových zákazníkov v minulom roku spoločnosti "prišlo" zo zahraničia. Tento rok chce svoju ponuku rozšíriť o úverové a leasingové služby, a chystá sa presťahovať do honosného sídla vo Vilniuse. Čo ponúka potenciálnym franšízantom?
Podľa sľubov centrály bude novým partnerom umožnený prístup k on-line platobným platformám a celému obchodnému systému Paysera. Franšízor zaisťuje pri licenčnej spolupráci potrebnú systémovú integráciu a prispôsobenie služieb i infraštruktúry. Franšízant bude mať tiež možnosť spolupracovať s medzinárodnými bankami a ďalšími obchodnými partnermi. Dostane k dispozícii všetky nutné školenia i predajné a marketingové materiály. Počiatočná vstupná investícia sa pohybuje okolo hodnoty 200 tisíc eur.
Prečítaj články

Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Dve úspešné značky finančného poradenstva sa počas prvého polroka 2024 spoja a vznikne tak sieť viac ako 320 poradcov. Prvou novinkou bude mobilná aplikácia.
Vedenie finančne-poradenskej spoločnosti Simplea má teraz na starosti Tibor Baťánek. Jednou z jeho úlohou je naďalej rozširovať franšízovú sieť Simplea Point.
Prvá Simplea Point zahájila prevádzku v marci v Liptovskom Mikuláši. Po severe a juhu Slovenska sa na konci júna prvej pobočky dočkala aj Bratislava.
„Slovensko je zaujímavý trh vďaka menším a stredne veľkým mestám. Tie sú pre naše finančné franšízy tým pravým miestom," hovorí zakladateľ Partners Petr Borkovec.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.