Déjà Vu naberá na sile

Český franšízový koncept Déjà Vu boutique odpredal master-franšízovú licenciu pre Slovensko. Nové pobočky českej značky secondhandového textilu by sa mali objaviť v niekoľkých slovenských mestách, menovite v Trnave, Nitre, Senici, Ružomberku a Spišskej Novej Vsi. Mladý franšízový koncept pôsobí i na českom trhu iba od minulého roka ale rozrastá sa veľmi rýchlo. V ČR má značka momentálne 6 predajní, z toho dva second handy sú v Prahe.
Franšízanti Déjà Vu boutique platia jednorazový poplatok 70 tisíc korún českých. Na zariadenie predajne a zakúpenie tovaru potrebujú podnikatelia ďalších asi 200 tisíc korún. Po podpísaní franšízovej zmluvy má franšízant 3 mesiace čas na nájdenie vhodných priestorov pre novú prevádzku. Centrála ponúka pomoc s dizajnom predajne v spolupráci s architektom, so zariadením dotácií pre zamestnancov, garantuje kompletné odovzdanie firemného know-how vrátane manuálu s informáciami, ktoré sa týkajú postupov, nevyhnutných na prevádzkovanie pobočky.
Po Slovensku sa chystá prienik do Poľska
Predajňa musí mať minimálnu veľkosť 80 m², franšízant musí byť pripravený na jej vedenie finančne i manažérsky. Déjà Vu boutique preto požaduje napríklad osobnú angažovanosť v dennej prevádzke, spoľahlivosť, časovú flexibilitu i obchodného ducha. I v Českej republike je stále veľa vhodných väčších i menších miest, kde Déjà Vu boutique ešte nepôsobí, a záujemcov o nové franšízy podľa centrály stále pribúda.
Déjà Vu boutique sa po Slovensku chystá tiež na poľský trh, kde tiež hľadá vhodného master-franšízora, ktorý by dostal na starosť expanziu v danej oblasti, a mohol sám otvárať poľské franšízové pobočky. Majiteľ konceptu Dominik Paťha plánuje na tento rok tiež dokončenie e-shopu, prostredníctvom ktorého by značka mohla začať predávať svoje tovary tiež na internete. Jednotlivé pobočky by sa na obsahu a ponuke príslušného webu mali tiež podieľať.
Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?