Škótsky duch z Las Vegas

Tilted Kilt je franšízová sieť športových krčiem a barov, ktoré okrem televíznych obrazoviek lákajú na keltské motívy a jedlá, a to vrátane tradičných škótskych kiltov na čašníkoch a servírkach. Prvý podnik Tilted Kilt bol otvorený v roku 2003 v Las Vegas. Zámerom majiteľov konceptu bolo vytvoriť pre hostí jedinečnú ponuku nápojov a jedál, ktoré by boli späté s kultúrou starých Keltov. Reštauráciu najviac preslávili po celom svete čašníci a servírky oblečení ako Tilted Kilt Girls & Boys.
Reštaurácie Tilted Kilt majú v ponuke jedlá pre konzervatívnejších i moderných Američanov, nechýba írska a škótska národná kuchyňa. Na pitie svojim hosťom ponúka 30 druhov točeného aj fľaškového piva. V duchu typických športových barov sú tieto podniky zariadené samozrejme obrími LED obrazovkami, aby návštevníci mohli v pokoji a pohodlí celé noci aj dni sledovať zápasy a závody vo svojom obľúbenom športe.
Uspejú len skúsení a informovaní
Koncept Tilted Kilt sa rýchlo rozrástol po celých Spojených štátoch. "Hľadáme nových partnerov medzi výkonnými marketingovo orientovanými firmami, ktoré majú skúsenosti z oblasti pohostinstva. Uchádzači by mali mať tiež solídnu logistiku a spoľahlivý dodávateľský reťazec. Musia byť každopádne dobre oboznámení s miestnym trhom," hovorí generálny riaditeľ spoločnosti SHR William Edwards, ktorý má na starosti expanziu značky do strednej Európy. Bar by mal mať rozlohu 450 až 900 m2.
Držiteľ exkluzívnej licencie, ktorý bude mať záujem o miestne výhradné práva na prevádzku reštaurácií, strávi päť týždňov tréningom v sídle spoločnosti v Arizone. Jeho najbližší tím na rovnakom mieste strávi posledný týždeň pred otvorením novej pobočky. Okrem zaškolenia Tilted Kilt poskytuje partnerom on-line podporu a ponúka materiály na reklamu v médiách. Prvotná investícia sa odhaduje na 1 milión amerických dolárov a zahŕňa aj náklady na sprevádzkovanie podniku.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?