Škótsky duch z Las Vegas

Tilted Kilt je franšízová sieť športových krčiem a barov, ktoré okrem televíznych obrazoviek lákajú na keltské motívy a jedlá, a to vrátane tradičných škótskych kiltov na čašníkoch a servírkach. Prvý podnik Tilted Kilt bol otvorený v roku 2003 v Las Vegas. Zámerom majiteľov konceptu bolo vytvoriť pre hostí jedinečnú ponuku nápojov a jedál, ktoré by boli späté s kultúrou starých Keltov. Reštauráciu najviac preslávili po celom svete čašníci a servírky oblečení ako Tilted Kilt Girls & Boys.
Reštaurácie Tilted Kilt majú v ponuke jedlá pre konzervatívnejších i moderných Američanov, nechýba írska a škótska národná kuchyňa. Na pitie svojim hosťom ponúka 30 druhov točeného aj fľaškového piva. V duchu typických športových barov sú tieto podniky zariadené samozrejme obrími LED obrazovkami, aby návštevníci mohli v pokoji a pohodlí celé noci aj dni sledovať zápasy a závody vo svojom obľúbenom športe.
Uspejú len skúsení a informovaní
Koncept Tilted Kilt sa rýchlo rozrástol po celých Spojených štátoch. "Hľadáme nových partnerov medzi výkonnými marketingovo orientovanými firmami, ktoré majú skúsenosti z oblasti pohostinstva. Uchádzači by mali mať tiež solídnu logistiku a spoľahlivý dodávateľský reťazec. Musia byť každopádne dobre oboznámení s miestnym trhom," hovorí generálny riaditeľ spoločnosti SHR William Edwards, ktorý má na starosti expanziu značky do strednej Európy. Bar by mal mať rozlohu 450 až 900 m2.
Držiteľ exkluzívnej licencie, ktorý bude mať záujem o miestne výhradné práva na prevádzku reštaurácií, strávi päť týždňov tréningom v sídle spoločnosti v Arizone. Jeho najbližší tím na rovnakom mieste strávi posledný týždeň pred otvorením novej pobočky. Okrem zaškolenia Tilted Kilt poskytuje partnerom on-line podporu a ponúka materiály na reklamu v médiách. Prvotná investícia sa odhaduje na 1 milión amerických dolárov a zahŕňa aj náklady na sprevádzkovanie podniku.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.