Obchod v IT
Začiatky spoločnosti Eazi-Apps, ktorá sa špecializuje na vytváranie komplexných marketingových riešení, sa datujú od roka 2010, kedy vznikla v anglickom Leicestere. Poskytované služby majú za cieľ zvyšovať predaj výrobkov a zviditeľniť značky na trhu. Firma patrí momentálne k hlavným producentom a dodávateľom moderných mobilných aplikácií a mobilných webových stránok a ako medzinárodná sieť má pobočky vo viac ako pätnástich krajinách.
V perspektíve niekoľkých mesiacov chce Easi-Apps prostredníctvom marketingovej kampane osloviť čo najviac ľudí a ponúknuť im spoluprácu v lukratívnom IT odvetví. Medzi oblasti, na ktoré sa v rámci vývoja moderných technológií sústredí, patrí zvyšovanie úrovne povedomia o značke a viditeľnosti, zefektívnenie využívania sociálnych sietí, zvyšovanie návštevnosti webových stránok alebo zvýšenie viditeľnosti v rámci mobilného vyhľadávania. „Počas nasledujúcich dvanástich mesiacov by sme chceli rozšíriť pôsobenie spoločnosti o niekoľko nových partnerov vo väčšom počte regiónov,“ hovorí developer aplikácií pre smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny, ktorý už spolupracoval s mnohými úspešnými značkami ako napríklad Mr.Kebab alebo Hotel Yasmin.
Franšízantom Eazi-Apps sa môže stať každý, kto má záujem o dlhodobú spoluprácu, je cieľavedomý a priebojný. Vďaka platforme so širokou škálou prispôsobiteľných funkcií a základným balíčkom propagačných materiálov získajú podnikatelia všetky dôležité prvky, ktoré sa podľa Ladislava Gubelinyho stanú základom budúcej úspešnej a prosperujúcej firmy. Pri vstupe do siete je treba počítať so základným jednorazovým poplatkom 8 495 Eur bez DPH. Zakúpením licencie sa podnikateľ stáva členom spoločnosti Eazi-Apps s možnosťou poskytovať obchodné webové aplikácie, pričom predchádzajúce technické a grafické skúsenosti nie sú podmienkou.
V rámci rozšírenia pôsobenia formou franšízovej spolupráce neuprednostňuje firma žiadne regióny a ponuka platí pre celú Českú a Slovenskú republiku. „Zakúpením licencie je príležitosťou pre záujemcov stať sa pánom vlastného času. Preto sme sa rozhodli podporiť túto myšlienku aj inzerciu na úspešných webových stránkach v Česku a na Slovensku,“ uzatvára Ladislav Gubeliny.
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.