Pizza Grimaldi´s
Rodinná pizzeria Grimaldi´s, ktorej korene siahajú až do roku 1930, patrí v New Yorku, resp. v celých Spojených štátoch amerických, k najoceňovanejším reštauráciám vo svojom odbore. Ako jedna z piatich najlepších pizzerií vykazuje Grimaldi´s v predaji pizzy takú obľúbenosť, akú majú vo svete fastfoodu rešpektované reťazce McDonald´s alebo Burger King. Za tento úspech vďačí nie iba používaniu najčerstvejších ingrediencií, ale aj prvotriednemu a zároveň neformálnemu prostrediu, ktoré z pizzerie vytvorilo najnavštevovanejšiu reštauráciu celebritami.
Grimaldi´s si získava zákazníkov nie iba čerstvými surovinami, ale tiež tajnou receptúrou na pizza omáčku, ručne vyrábanou mozzarellou alebo domácim cestom na pizzu pečenú netradične v tehlovej peci na uhlie. Hlavnú ponuku dopĺňajú ešte čerstvé šaláty a ručne pripravované dezerty. Zvláštnosťou pizzerie Grimaldi´s je uskutočňovanie chemickej analýzy minerálnych látok a presného zloženia vody, aby bola zaistená rovnaká chuť aj kvalita cesta v pizzeriách po celom svete.
Reštauráciu zastupuje v regióne strednej a východnej Európy spoločnosť Edwards Global Services (EGS), ktorá ponúka licenciu silnej a tržne orientovanej spoločnosti. Medzi požiadavky pre naviazanie spolupráce patrí možnosť zaistenia vhodnej nehnuteľnosti a dokonalá znalosť lokálneho trhu. „Z dôvodu hladkého prevodu systému by mal budúci prevádzkovateľ disponovať aj dostatočne kvalifikovaným personálom a mal by mať prístup k dodávateľským reťazcom,“ popisuje podmienky spolupráce riaditeľ EGS William Edwards s tým, že ponuka licencie platí aj pre firmy z oblasti realít, developerských spoločností alebo vývojárov, prevádzkovateľov nákupných centier a maloobchodov.
Počiatočný kapitál na získanie licencie a zahájenie prevádzky minimálne dvoch pizzerií sa pohybuje v rozmedzí 1,5 – 3 milióny dolárov. Obchodný partner získava dlhodobo budované know-how a podporu skúseného tímu, ktorý roky úspešne pôsobí v oblasti gastronómie. Spoločnosť Edwards Global Services zastupuje okrem pizzerie Grimaldi´s aj ďalšie americké značky, medzi ktoré patrí napríklad reťazec spojujúci myšlienku reštaurácie a cukrárne v jednom Dairy Queen, franšízovú sieť kaviarní PJ´s Coffee alebo špecialistu na výrobu sendvičov Arby´s.
Prečítaj články
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.