Pizza Grimaldi´s

Rodinná pizzeria Grimaldi´s, ktorej korene siahajú až do roku 1930, patrí v New Yorku, resp. v celých Spojených štátoch amerických, k najoceňovanejším reštauráciám vo svojom odbore. Ako jedna z piatich najlepších pizzerií vykazuje Grimaldi´s v predaji pizzy takú obľúbenosť, akú majú vo svete fastfoodu rešpektované reťazce McDonald´s alebo Burger King. Za tento úspech vďačí nie iba používaniu najčerstvejších ingrediencií, ale aj prvotriednemu a zároveň neformálnemu prostrediu, ktoré z pizzerie vytvorilo najnavštevovanejšiu reštauráciu celebritami.
Grimaldi´s si získava zákazníkov nie iba čerstvými surovinami, ale tiež tajnou receptúrou na pizza omáčku, ručne vyrábanou mozzarellou alebo domácim cestom na pizzu pečenú netradične v tehlovej peci na uhlie. Hlavnú ponuku dopĺňajú ešte čerstvé šaláty a ručne pripravované dezerty. Zvláštnosťou pizzerie Grimaldi´s je uskutočňovanie chemickej analýzy minerálnych látok a presného zloženia vody, aby bola zaistená rovnaká chuť aj kvalita cesta v pizzeriách po celom svete.
Reštauráciu zastupuje v regióne strednej a východnej Európy spoločnosť Edwards Global Services (EGS), ktorá ponúka licenciu silnej a tržne orientovanej spoločnosti. Medzi požiadavky pre naviazanie spolupráce patrí možnosť zaistenia vhodnej nehnuteľnosti a dokonalá znalosť lokálneho trhu. „Z dôvodu hladkého prevodu systému by mal budúci prevádzkovateľ disponovať aj dostatočne kvalifikovaným personálom a mal by mať prístup k dodávateľským reťazcom,“ popisuje podmienky spolupráce riaditeľ EGS William Edwards s tým, že ponuka licencie platí aj pre firmy z oblasti realít, developerských spoločností alebo vývojárov, prevádzkovateľov nákupných centier a maloobchodov.
Počiatočný kapitál na získanie licencie a zahájenie prevádzky minimálne dvoch pizzerií sa pohybuje v rozmedzí 1,5 – 3 milióny dolárov. Obchodný partner získava dlhodobo budované know-how a podporu skúseného tímu, ktorý roky úspešne pôsobí v oblasti gastronómie. Spoločnosť Edwards Global Services zastupuje okrem pizzerie Grimaldi´s aj ďalšie americké značky, medzi ktoré patrí napríklad reťazec spojujúci myšlienku reštaurácie a cukrárne v jednom Dairy Queen, franšízovú sieť kaviarní PJ´s Coffee alebo špecialistu na výrobu sendvičov Arby´s.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.