Pizza Grimaldi´s

Rodinná pizzeria Grimaldi´s, ktorej korene siahajú až do roku 1930, patrí v New Yorku, resp. v celých Spojených štátoch amerických, k najoceňovanejším reštauráciám vo svojom odbore. Ako jedna z piatich najlepších pizzerií vykazuje Grimaldi´s v predaji pizzy takú obľúbenosť, akú majú vo svete fastfoodu rešpektované reťazce McDonald´s alebo Burger King. Za tento úspech vďačí nie iba používaniu najčerstvejších ingrediencií, ale aj prvotriednemu a zároveň neformálnemu prostrediu, ktoré z pizzerie vytvorilo najnavštevovanejšiu reštauráciu celebritami.
Grimaldi´s si získava zákazníkov nie iba čerstvými surovinami, ale tiež tajnou receptúrou na pizza omáčku, ručne vyrábanou mozzarellou alebo domácim cestom na pizzu pečenú netradične v tehlovej peci na uhlie. Hlavnú ponuku dopĺňajú ešte čerstvé šaláty a ručne pripravované dezerty. Zvláštnosťou pizzerie Grimaldi´s je uskutočňovanie chemickej analýzy minerálnych látok a presného zloženia vody, aby bola zaistená rovnaká chuť aj kvalita cesta v pizzeriách po celom svete.
Reštauráciu zastupuje v regióne strednej a východnej Európy spoločnosť Edwards Global Services (EGS), ktorá ponúka licenciu silnej a tržne orientovanej spoločnosti. Medzi požiadavky pre naviazanie spolupráce patrí možnosť zaistenia vhodnej nehnuteľnosti a dokonalá znalosť lokálneho trhu. „Z dôvodu hladkého prevodu systému by mal budúci prevádzkovateľ disponovať aj dostatočne kvalifikovaným personálom a mal by mať prístup k dodávateľským reťazcom,“ popisuje podmienky spolupráce riaditeľ EGS William Edwards s tým, že ponuka licencie platí aj pre firmy z oblasti realít, developerských spoločností alebo vývojárov, prevádzkovateľov nákupných centier a maloobchodov.
Počiatočný kapitál na získanie licencie a zahájenie prevádzky minimálne dvoch pizzerií sa pohybuje v rozmedzí 1,5 – 3 milióny dolárov. Obchodný partner získava dlhodobo budované know-how a podporu skúseného tímu, ktorý roky úspešne pôsobí v oblasti gastronómie. Spoločnosť Edwards Global Services zastupuje okrem pizzerie Grimaldi´s aj ďalšie americké značky, medzi ktoré patrí napríklad reťazec spojujúci myšlienku reštaurácie a cukrárne v jednom Dairy Queen, franšízovú sieť kaviarní PJ´s Coffee alebo špecialistu na výrobu sendvičov Arby´s.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.