Mobilná franšíza

Medzinárodná sieť mobilných kaviarní Bike Café sa stabilizovala na domácom poľskom trhu a mieri ďalej do krajín, kde vidí značný potenciál. „Myslíme si, že Slovenská republika je nielen geograficky, ale aj kultúrne blízky trh, čo chápeme ako dobrú príležitosť na rozšírenie siete prirodzenou cestou,“ komentuje okolnosti expanzie hovorkyňa konceptu Katarzyna Gawrońska.
Firma by v budúcnosti chcela mať svojich zástupcov v najväčších slovenských mestách: v Bratislave a v Košiciach. Potenciálnym franšízantom ponúka asistenciu, necháva im však vo výbere vhodného miesta voľnú ruku. Koncept je vhodné smerovať do miest s viac ako 50 tisícimi obyvateľov či do menších miest s turistickým potenciálom. „Tento rok by sme radi otvorili niekoľko kaviarní a každý ďalší zdvojnásobili počet,“ vyjadruje hlavný cieľ pre Slovensko Katarzyna Gawrońska.
Bike Café nemá na franšízantov žiadne formálne požiadavky. Hľadá podnikateľov, ktorí sú zapálení do biznisu a chcú rozvíjať značku Bike Café. Okrem podpory pri hľadaní lokality ponúka baristické školenia, marketingovú podporu či monitorovací systém predaja kávy. Úplne zariadený bicykel pripravený na použitie stojí € 14 500. V ponuke je však aj verzia „Mini Bike Café“, za ktorú franšízanti zaplatia asi € 11 000.
Bike Café je medzinárodnou firmou, ktorá je na trhu od roku 2012. Za posledné štyri roky existencie sa úspešne uchytila na viac ako tridsiatich miestach v rámci Európskej únie. V súčasnosti prevádzkuje 24 franšízových kaviarní v domácom Poľsku a od roku 2015 má zastúpenie i v severočeskom Liberci. Koncept mobilných kaviarní umožňuje franšízantom byť vždy čo najbližšie zákazníkom a dáva majiteľom možnosť ponúkať kávu aj mimo verejných priestorov, napr. na súkromných či firemných večierkoch alebo pri zabezpečovaní cateringu filmových štábov.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?