S investorom za hranice

Žiadny aprílový žart, ale nová pobočka v budapešťskom nákupnom centre Alee, čaká franšízovú sieť Fruitisimo 1. apríla. Po 13tich rokoch sa totiž zakladatelia spoločnosti Fruitisimo Group Jan Hummel a Tomáš Lichtenberg rozhodli vypočuť ponuku investorov. Vďaka nim má spoločnosť v pláne zamerať sa na rast siete pobočiek, a to nielen v Česku, ale aj v zahraničí.
„Našimi investormi sú dve súkromné osoby, páni Leoš Navrátil a Josef Soukal, ktorí majú v oblasti investovania dlhoročné skúsenosti. Na dennom chode firmy sa podieľať nebudú, ich kompetencie sú vo finančnej stránke rozvoja alebo pri jednaní s bankami,“ vysvetľuje úlohu investorov Jan Hummel s tým, že pred uzatvorením transakcie prebiehali zhruba dvojročné vyjednávania a podiel, ktorého investori dosiahli činí 30 percent.
V predchádzajúcom roku skupina Fruitisimo Group uviedla nový koncept HOME OFFICE Bistro & Coffee, pod ktorým boli otvorené štyri prevádzky v Prahe. Ďalej bolo otvorených šesť Fruitisimo barov v Česku, pojazdná prevádzka Juice Bus a dva ovocné Fruitisimo bary na Slovensku. V roku 2016 plánuje firma okrem už spomínanej expanzie na maďarský trh, otvoriť 14 nových ovocných barov Fruitisimo, 10 bistro-kaviarní Home Office a pilotne odtestovať nový gastronomický koncept. „Veríme tiež, že sa nám s každým ďalším rokom podarí s Fruitisimo preniknúť vždy na nový zahraničný trh,“ doplňuje k plánovanej expanzii Hummel.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.