50 rokov skúseností

Podľa Mateja Vargu, Development Managera Subway na Slovensku, možno rozvoj na našom trhu označiť ako naozaj dynamický. Len v tomto roku sa totiž sieti podarilo otvoriť 5 pobočiek, z ktorých zatiaľ posledná začala prevádzku v Europa Shopping Centre v Banskej Bystrici. Čo nevidieť však pribudne ďalší prevádzka, a to v Aquaparku Senec. V príprave je tiež otvorenie pobočky na diaľničnom odpočívadle v regióne stredného Slovenska.
Zrátané a podčiarknuté, momentálne na našom trhu nájdeme 16 fungujúcich reštaurácií Subway. Všetky sú v rukách franšízových partnerov. Hoci počet Subway pobočiek na Slovensku doháňa Českú republiku, sieť stále hľadá nové franšízantov. „Radi by sme videli reštaurácie Subway v mestách, v ktorých momentálne nie sme prítomní, ako napríklad Martin, Prešov, Poprad, ale aj Vysoké Tatry. Priestorom na rast sú aj netradičné lokality, v ktorých sme odborníci, ako napríklad čerpacie stanice, železničné a autobusové stanice, business centrá a pod. Samozrejme pracujeme aj na rozšírení pobočkovej siete v mestách, kde reštaurácie už máme,“ upresňuje Matej Varga.
Mohlo by sa zdať, že rozvoj siete Subway na Slovensku ide tak, ako by tu snáď ani nemal konkurenciu. Nie je tomu tak, ale Subway si s ňou príliš veľkú hlavu nerobí. „Konkurencia, najmä tá zdravá, pomáha každému businessu napredovať, inovovať, z čoho v konečnom dôsledku ťaží zákazník. My sa však snažíme inovovať, prinášať zákazníkom nové príchute sendvičov bez ohľadu na našu konkurenciu,“ prezrádza Matej Varga s tým, že napríklad v tohtoročnom septembri predstavila značka donáškovou aplikáciu Subway Slovensko, vďaka ktorej si môžu zákazníci svoj sendvič objednať z pohodlia domova či kancelárie.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.