50 rokov skúseností

Podľa Mateja Vargu, Development Managera Subway na Slovensku, možno rozvoj na našom trhu označiť ako naozaj dynamický. Len v tomto roku sa totiž sieti podarilo otvoriť 5 pobočiek, z ktorých zatiaľ posledná začala prevádzku v Europa Shopping Centre v Banskej Bystrici. Čo nevidieť však pribudne ďalší prevádzka, a to v Aquaparku Senec. V príprave je tiež otvorenie pobočky na diaľničnom odpočívadle v regióne stredného Slovenska.
Zrátané a podčiarknuté, momentálne na našom trhu nájdeme 16 fungujúcich reštaurácií Subway. Všetky sú v rukách franšízových partnerov. Hoci počet Subway pobočiek na Slovensku doháňa Českú republiku, sieť stále hľadá nové franšízantov. „Radi by sme videli reštaurácie Subway v mestách, v ktorých momentálne nie sme prítomní, ako napríklad Martin, Prešov, Poprad, ale aj Vysoké Tatry. Priestorom na rast sú aj netradičné lokality, v ktorých sme odborníci, ako napríklad čerpacie stanice, železničné a autobusové stanice, business centrá a pod. Samozrejme pracujeme aj na rozšírení pobočkovej siete v mestách, kde reštaurácie už máme,“ upresňuje Matej Varga.
Mohlo by sa zdať, že rozvoj siete Subway na Slovensku ide tak, ako by tu snáď ani nemal konkurenciu. Nie je tomu tak, ale Subway si s ňou príliš veľkú hlavu nerobí. „Konkurencia, najmä tá zdravá, pomáha každému businessu napredovať, inovovať, z čoho v konečnom dôsledku ťaží zákazník. My sa však snažíme inovovať, prinášať zákazníkom nové príchute sendvičov bez ohľadu na našu konkurenciu,“ prezrádza Matej Varga s tým, že napríklad v tohtoročnom septembri predstavila značka donáškovou aplikáciu Subway Slovensko, vďaka ktorej si môžu zákazníci svoj sendvič objednať z pohodlia domova či kancelárie.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.