Fornetti sa menia na Minit

Zmeny vo firme majú za cieľ väčšie zameranie na špecifiká miestneho trhu. „Nezávislosť nám umožní rýchlejšie rozvíjanie a lepšie prispôsobenie sa lokálnemu trhu, napríklad chuťovým preferenciám zákazníkov,“ vysvetľuje Zoltán Ambrovics, konateľ Fortnetti Bohemia, ktorý spoločne so svojim strýkom Františkom Abrovicsom založil spoločnosť pred 15 rokmi.
Zmena pre zákazníkov bude minimálna, pretože 99 % produktov pochádza z výroby Fornetti Slovakia v Dunajskej Strede, ktorá momentálne prechádza veľkou modernizáciou. „S Fornettami budeme naďalej spolupracovať na technologickej báze,“ upozorňuje Ambrovics.
Firma bude premenovaná na Minit najneskôr do konca roka a úprava predajní prebehne postupne do polovice budúceho roka. Prvá filiálka v novom dizajne bola otvorená v Českých Budejoviciach.
História pôsobenia franšízy siaha až do roka 1999, kedy po zakúpení master-franšízovej licencie od spoločnosti Fornetti začala firma Fornetti Slovakia vyrábať a predávať pekárenské výrobky. O rok neskôr už vďaka založeniu spoločnosti Fornetti Bohemia rozšírili svoj obchodný model na český trh. Aktuálne zákazník nájde pod touto značkou na českom trhu 150 a na slovenskom trhu 250 pobočiek. Ročný obrat v oboch krajinách bol v roku 2014 viac ako 27 miliónov eur.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.