Fornetti sa menia na Minit

Zmeny vo firme majú za cieľ väčšie zameranie na špecifiká miestneho trhu. „Nezávislosť nám umožní rýchlejšie rozvíjanie a lepšie prispôsobenie sa lokálnemu trhu, napríklad chuťovým preferenciám zákazníkov,“ vysvetľuje Zoltán Ambrovics, konateľ Fortnetti Bohemia, ktorý spoločne so svojim strýkom Františkom Abrovicsom založil spoločnosť pred 15 rokmi.
Zmena pre zákazníkov bude minimálna, pretože 99 % produktov pochádza z výroby Fornetti Slovakia v Dunajskej Strede, ktorá momentálne prechádza veľkou modernizáciou. „S Fornettami budeme naďalej spolupracovať na technologickej báze,“ upozorňuje Ambrovics.
Firma bude premenovaná na Minit najneskôr do konca roka a úprava predajní prebehne postupne do polovice budúceho roka. Prvá filiálka v novom dizajne bola otvorená v Českých Budejoviciach.
História pôsobenia franšízy siaha až do roka 1999, kedy po zakúpení master-franšízovej licencie od spoločnosti Fornetti začala firma Fornetti Slovakia vyrábať a predávať pekárenské výrobky. O rok neskôr už vďaka založeniu spoločnosti Fornetti Bohemia rozšírili svoj obchodný model na český trh. Aktuálne zákazník nájde pod touto značkou na českom trhu 150 a na slovenskom trhu 250 pobočiek. Ročný obrat v oboch krajinách bol v roku 2014 viac ako 27 miliónov eur.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.