Zlaté oblúky rieši problém

Pesimistická nálada ohľadom ďalšieho pôsobenia v rámci celosvetovo známeho konceptu McDonald`s panuje medzi jeho franšízovým partnermi v USA. Jedna z obáv, ktoré odhalil prieskum spoločnosti Janney Capital, sa týka aj jedál, ktoré sú v reštauráciách v zámorí podávaná zákazníkom.
Nejde však o ich kvalitu, ale o pestrosť ich ponuky. Podľa franšízantov totiž ponuka nezmenená od deväťdesiatych rokov a začiatku tohto tisícročia, nemôže konkurovať dynamickejšie sa rozvíjajúcom konkurenčným sieťam. "Na našom menu nie je nič, čo by zákazníka ohromilo," povedal jeden z účastníkov anonymného prieskumu.
Ako uviedla spravodajská stanica CNN, McDonald o problému, ktorý franšízanti načrtli, vie. Steve Easterbook, ktorý sa stal generálnym riaditeľom spoločnosti tento rok v januári, sľúbil oživenie produktovej ponuky, ktorú môžeme v týchto fastfoodoch nájsť. V máji potom predstavil plán, ktorý počíta s testovaním nových sendvičov v predaji a tiež zmeny toho, ako si zákazníci v reštauráciách McDonald´s svoje jedlo objednávajú.
Prieskum medzi franšízovými partnermi realizuje v Českej republike a na Slovensku sama spoločnosť McDonald`s. "Vykonávame každoročne prieskum medzi našimi franšízanty. V tejto anonymnej ankete nám naši licenčný partneri majú možnosť vysvetliť ako sú spokojní s vedením a smerovaním spoločnosti a množstvom ďalších otázok vychádzajúcich od našej americkej centrály. Výsledky tohto prieskumu sú interným materiálom," hovorí Zuzana Svobodová, riaditeľka komunikácie McDonald´s ČR a SR.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.