Zlaté oblúky rieši problém

Pesimistická nálada ohľadom ďalšieho pôsobenia v rámci celosvetovo známeho konceptu McDonald`s panuje medzi jeho franšízovým partnermi v USA. Jedna z obáv, ktoré odhalil prieskum spoločnosti Janney Capital, sa týka aj jedál, ktoré sú v reštauráciách v zámorí podávaná zákazníkom.
Nejde však o ich kvalitu, ale o pestrosť ich ponuky. Podľa franšízantov totiž ponuka nezmenená od deväťdesiatych rokov a začiatku tohto tisícročia, nemôže konkurovať dynamickejšie sa rozvíjajúcom konkurenčným sieťam. "Na našom menu nie je nič, čo by zákazníka ohromilo," povedal jeden z účastníkov anonymného prieskumu.
Ako uviedla spravodajská stanica CNN, McDonald o problému, ktorý franšízanti načrtli, vie. Steve Easterbook, ktorý sa stal generálnym riaditeľom spoločnosti tento rok v januári, sľúbil oživenie produktovej ponuky, ktorú môžeme v týchto fastfoodoch nájsť. V máji potom predstavil plán, ktorý počíta s testovaním nových sendvičov v predaji a tiež zmeny toho, ako si zákazníci v reštauráciách McDonald´s svoje jedlo objednávajú.
Prieskum medzi franšízovými partnermi realizuje v Českej republike a na Slovensku sama spoločnosť McDonald`s. "Vykonávame každoročne prieskum medzi našimi franšízanty. V tejto anonymnej ankete nám naši licenčný partneri majú možnosť vysvetliť ako sú spokojní s vedením a smerovaním spoločnosti a množstvom ďalších otázok vychádzajúcich od našej americkej centrály. Výsledky tohto prieskumu sú interným materiálom," hovorí Zuzana Svobodová, riaditeľka komunikácie McDonald´s ČR a SR.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.