Novo s kávou

Kaviarne Coffeeshop Company sa stali jednou zo stálic kaviarenského trhu u nás. Novo táto značka prichádza s konceptom Espress it by Coffeeshop Company, ktorý ponúka záujemcom o podnikanie príležitosť franšízového podnikania bez licenčných poplatkov. Model možno využiť ako v nových, ako aj existujúcich kaviarňach, prípadne iných gastro prevádzkach.
V rámci nového konceptu získa franšízový partner dodávku a montáž technologického setu, ktorá bude financovaná formou mesačných splátok alebo odberu kávy v závislosti na voľbe franšízanta. Po celú dobu partnerstva je potom franšízantovi zaručený bezplatný servis a nastavenie prístrojov. Po uplynutí piatich rokov má franšízant možnosť technológie vymeniť, prípadne je odkúpiť.
Základom všetkých ponúkaných káv je 100% vysokohorská Arabica. Okrem kávy sa návštevníci kaviarní môžu tešiť aj na široký výber čajov, nealko nápojov a sladkostí. Ak by nebola táto ponuka pre klientov dostatočne široká, možno ju individuálne v každej prevádzke rozšíriť. Materská spoločnosť svojim partnerom ponúka nielen širokú škálu produktov, ale aj osvedčené know-how a v neposlednom rade možnosť spolupráce na vytvorenie unikátneho dizajnu prevádzkarne.
Rakúsky kávový koncept Coffeeshop Company, pôsobí na trhu už od roku 1999 a jeho prevádzkarne možno nájsť vo viac ako 30 krajinách sveta. Aktuálne sa v Českej republike nachádza 20 pobočiek Coffeeshop Company, len v Bratislave ich nájdeme 11.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.