Novo s kávou
Kaviarne Coffeeshop Company sa stali jednou zo stálic kaviarenského trhu u nás. Novo táto značka prichádza s konceptom Espress it by Coffeeshop Company, ktorý ponúka záujemcom o podnikanie príležitosť franšízového podnikania bez licenčných poplatkov. Model možno využiť ako v nových, ako aj existujúcich kaviarňach, prípadne iných gastro prevádzkach.
V rámci nového konceptu získa franšízový partner dodávku a montáž technologického setu, ktorá bude financovaná formou mesačných splátok alebo odberu kávy v závislosti na voľbe franšízanta. Po celú dobu partnerstva je potom franšízantovi zaručený bezplatný servis a nastavenie prístrojov. Po uplynutí piatich rokov má franšízant možnosť technológie vymeniť, prípadne je odkúpiť.
Základom všetkých ponúkaných káv je 100% vysokohorská Arabica. Okrem kávy sa návštevníci kaviarní môžu tešiť aj na široký výber čajov, nealko nápojov a sladkostí. Ak by nebola táto ponuka pre klientov dostatočne široká, možno ju individuálne v každej prevádzke rozšíriť. Materská spoločnosť svojim partnerom ponúka nielen širokú škálu produktov, ale aj osvedčené know-how a v neposlednom rade možnosť spolupráce na vytvorenie unikátneho dizajnu prevádzkarne.
Rakúsky kávový koncept Coffeeshop Company, pôsobí na trhu už od roku 1999 a jeho prevádzkarne možno nájsť vo viac ako 30 krajinách sveta. Aktuálne sa v Českej republike nachádza 20 pobočiek Coffeeshop Company, len v Bratislave ich nájdeme 11.
Prečítaj články
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Najčítanejšie
Keď predaj znamená aj poradenstvo
/15.12.2025
„Zákazník k nám prichádza pre riešenie a istotu, nielen pre farbu,“ hovorí manažérka franšízy Dom Farieb Lucia Bovan.
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.