Novo s kávou

Kaviarne Coffeeshop Company sa stali jednou zo stálic kaviarenského trhu u nás. Novo táto značka prichádza s konceptom Espress it by Coffeeshop Company, ktorý ponúka záujemcom o podnikanie príležitosť franšízového podnikania bez licenčných poplatkov. Model možno využiť ako v nových, ako aj existujúcich kaviarňach, prípadne iných gastro prevádzkach.
V rámci nového konceptu získa franšízový partner dodávku a montáž technologického setu, ktorá bude financovaná formou mesačných splátok alebo odberu kávy v závislosti na voľbe franšízanta. Po celú dobu partnerstva je potom franšízantovi zaručený bezplatný servis a nastavenie prístrojov. Po uplynutí piatich rokov má franšízant možnosť technológie vymeniť, prípadne je odkúpiť.
Základom všetkých ponúkaných káv je 100% vysokohorská Arabica. Okrem kávy sa návštevníci kaviarní môžu tešiť aj na široký výber čajov, nealko nápojov a sladkostí. Ak by nebola táto ponuka pre klientov dostatočne široká, možno ju individuálne v každej prevádzke rozšíriť. Materská spoločnosť svojim partnerom ponúka nielen širokú škálu produktov, ale aj osvedčené know-how a v neposlednom rade možnosť spolupráce na vytvorenie unikátneho dizajnu prevádzkarne.
Rakúsky kávový koncept Coffeeshop Company, pôsobí na trhu už od roku 1999 a jeho prevádzkarne možno nájsť vo viac ako 30 krajinách sveta. Aktuálne sa v Českej republike nachádza 20 pobočiek Coffeeshop Company, len v Bratislave ich nájdeme 11.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.