Novo s kávou

Kaviarne Coffeeshop Company sa stali jednou zo stálic kaviarenského trhu u nás. Novo táto značka prichádza s konceptom Espress it by Coffeeshop Company, ktorý ponúka záujemcom o podnikanie príležitosť franšízového podnikania bez licenčných poplatkov. Model možno využiť ako v nových, ako aj existujúcich kaviarňach, prípadne iných gastro prevádzkach.
V rámci nového konceptu získa franšízový partner dodávku a montáž technologického setu, ktorá bude financovaná formou mesačných splátok alebo odberu kávy v závislosti na voľbe franšízanta. Po celú dobu partnerstva je potom franšízantovi zaručený bezplatný servis a nastavenie prístrojov. Po uplynutí piatich rokov má franšízant možnosť technológie vymeniť, prípadne je odkúpiť.
Základom všetkých ponúkaných káv je 100% vysokohorská Arabica. Okrem kávy sa návštevníci kaviarní môžu tešiť aj na široký výber čajov, nealko nápojov a sladkostí. Ak by nebola táto ponuka pre klientov dostatočne široká, možno ju individuálne v každej prevádzke rozšíriť. Materská spoločnosť svojim partnerom ponúka nielen širokú škálu produktov, ale aj osvedčené know-how a v neposlednom rade možnosť spolupráce na vytvorenie unikátneho dizajnu prevádzkarne.
Rakúsky kávový koncept Coffeeshop Company, pôsobí na trhu už od roku 1999 a jeho prevádzkarne možno nájsť vo viac ako 30 krajinách sveta. Aktuálne sa v Českej republike nachádza 20 pobočiek Coffeeshop Company, len v Bratislave ich nájdeme 11.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.