Biznis na cestu

Koncept založený na predaji kvalitnej kávy štýlom "coffee to go" má nemalé ciele. Okrem Bratislavy a slovenského trhu ho láka aj zahraničie, kde by rovnako ako na domácom trhu rád uspel prostredníctvom franšízových partnerov. Cieľom pre tohtoročnú sezónu je podľa vyjadrenia spoločnosti nájsť partnerov tiež v Prahe či v chorvátskom Splite.
Momentálne má značka v Bratislave tri pojazdné kaviarničky, ktoré svojim zákazníkom ponúkajú nielen kávu, ale tiež kvalitnú karamelovú, horkú, mliečnu a bielu čokoládu, zelený, biely, čierny, bylinkový a ovocný čaj značky Bonthe. K dostaniu je tiež chai latte a pre tých najmenších "babycinno" a kakao. Zákazníci sú v každej pojazdné kaviarni obslúžení starostlivo vyškoleným a tiež dobovo oblečeným personálom.
Celá koncepcia je tvorená štýlom 30., 40. rokov minulého storočia ktorou prináša do ulíc miest kvalitu so sebou s nádychom nostalgie. Jednou z hlavných priorít spoločnosti je aj záujem o expandovanie do rôznych častí sveta. V blízkej budúcnosti chce firma otvoriť tiež e-shop s kávou, vďaka ktorému bude šíriť meno značky aj za hranice Slovenska.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.