Starbucks na dosah

Svoj vstup však americký gigant nerealizuje prostredníctvom otvorenia kaviarní tak, ako tomu je všade vo svete. Podľa informácií, ktoré priniesol server Omédiách.com, vstupuje Starbucks na náš trh prostredníctvom automatov na benzínových staniciach značky Shell. Prvá taká "pobočka" našla svoje miesto na bratislavskej Petržalke. Dnes už automaty nájdeme na viacerých miestach.
Zaregistrovanú značku má Starbucks na Slovensku od mája 2011. V súčasnosti je na všetkých okolitých trhoch, s výnimkou Ukrajiny. V Prahe otvorila kaviarenská sieť prvú pobočku v roku 2008, v Budapešti o dva roky neskôr.
Značka Starbucks na globálnom trhu pôsobí od roku 1971. Od tej doby sa jej podarilo dostať sa medzi popredné svetové spracovateľa a predajca kávy. Pochádza z amerického Seattlu a po celom svete má 17-tisíc prevádzok v 45 krajinách. Približne polovicu z nich sám vlastní, zvyšok funguje na základe licencie.
Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
O tom, ako sa brániť plagiátorom značky sme sa v Rozhvoru týždňa rozprávali s Ľuborom Lelovitsom, majiteľom spoločnosti Mr. Kebab. Značky, ktorá sa s týmto problémom vlani stretla.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?