Starbucks na dosah

Svoj vstup však americký gigant nerealizuje prostredníctvom otvorenia kaviarní tak, ako tomu je všade vo svete. Podľa informácií, ktoré priniesol server Omédiách.com, vstupuje Starbucks na náš trh prostredníctvom automatov na benzínových staniciach značky Shell. Prvá taká "pobočka" našla svoje miesto na bratislavskej Petržalke. Dnes už automaty nájdeme na viacerých miestach.
Zaregistrovanú značku má Starbucks na Slovensku od mája 2011. V súčasnosti je na všetkých okolitých trhoch, s výnimkou Ukrajiny. V Prahe otvorila kaviarenská sieť prvú pobočku v roku 2008, v Budapešti o dva roky neskôr.
Značka Starbucks na globálnom trhu pôsobí od roku 1971. Od tej doby sa jej podarilo dostať sa medzi popredné svetové spracovateľa a predajca kávy. Pochádza z amerického Seattlu a po celom svete má 17-tisíc prevádzok v 45 krajinách. Približne polovicu z nich sám vlastní, zvyšok funguje na základe licencie.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.