Burgery menia stratégiu

Jedným, z krokov, ktoré by značke McDonald´s mali pomôcť dosiahnuť ciele je prevod zhruba 3500 reštaurácií do franšízy. To by mala sieť dosiahnuť do konca roku 2018. Momentálne prevádzkuje McDonald´s po celom svete 81 % svojich reštaurácií ako franšízy, po dokončení prevodu by tento podiel mal dosiahnuť 90 %. V najbližšej dobe, počas roku 2016, by sa malo do rúk franšízantov dostať 1500 fastfoodov.
Čo sa týka znižovania nákladov, ku ktorej určite prispeje aj vyššie spomínaná zmena, má americký gigant tiež jasné predstavy. Približne 300 miliónov by chceli ušetriť do roku 2017. Všetko pôjde ruka v ruke s plánovanou reorganizáciou pobočkovej siete, rovnako ako so zmenou organizačnej štruktúry celej spoločnosti.
Naposledy sa u nás reťazec rozšíril na konci minulého roku. V poradí 30. reštaurácia bola otvorená v Bratislave, v nákupnom centre Bory Mall. Táto nová reštaurácia s McCafé vytvorila 35 pracovných miest.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.