Burgery menia stratégiu

Jedným, z krokov, ktoré by značke McDonald´s mali pomôcť dosiahnuť ciele je prevod zhruba 3500 reštaurácií do franšízy. To by mala sieť dosiahnuť do konca roku 2018. Momentálne prevádzkuje McDonald´s po celom svete 81 % svojich reštaurácií ako franšízy, po dokončení prevodu by tento podiel mal dosiahnuť 90 %. V najbližšej dobe, počas roku 2016, by sa malo do rúk franšízantov dostať 1500 fastfoodov.
Čo sa týka znižovania nákladov, ku ktorej určite prispeje aj vyššie spomínaná zmena, má americký gigant tiež jasné predstavy. Približne 300 miliónov by chceli ušetriť do roku 2017. Všetko pôjde ruka v ruke s plánovanou reorganizáciou pobočkovej siete, rovnako ako so zmenou organizačnej štruktúry celej spoločnosti.
Naposledy sa u nás reťazec rozšíril na konci minulého roku. V poradí 30. reštaurácia bola otvorená v Bratislave, v nákupnom centre Bory Mall. Táto nová reštaurácia s McCafé vytvorila 35 pracovných miest.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.