Sushi v tubě

Šancu uspieť chce slovenským podnikateľom poskytnúť pôvodom ruský fanšízový koncept Sushiroller. Značka, ktorá si vzala za cieľ milovníkom japonskej špeciality ich obľúbenú pochúťku rozšíriť prostredníctvom obchodných stánkov aj na také miesta, kde by ich v súčasnej dobe nečakali, hľadá na Slovensku vhodných kandidátov na franšízantov.
Podľa Mateja Hájka zo spoločnosti W2M, ktorá má rozvoj značky na slovenskom trhu na starosti, je u nás momentálne priestor pre približne 10 pobočiek tohto franšízového konceptu. Ten sa hodí predovšetkým do obchodných a veľkých biznis centier.
Okrem Slovenska, má značka ambície preniknúť aj na rakúský trh. „Aj toto je príležitosť napríklad pre slovenských podnikateľov využiť geografickú blízkosť a ekonomicky silný viedenský región pre otvorenie vlastného biznisu,“ říká Matej Hajko s tým, že podľa prvých ohlasov je potenciál pre sieť Sushiroller v obou krajinách veľký.
A ako vyzerá ideálny franšízant pre pobočky Sushiroller? „Ideálny je ten, kto tomuto konceptu bude naozaj veriť, bude mať obchodného ducha a schopnosť dodržiavať pravidlá. Malý podnikateľ, ktorý sa priamo zapojí do chodu prevádzky zabezpečuje zväčša poctivý a precízny prístup,“ vysvetľuje Matej Hajko. Koncept sa však nebráni ani franšízantom z radov investorov, ktorí by otvorili viac pobočiek. Samozrejme za predpokladu, že sú schopní zabezpečiť potrebnú kvalitu fungovania.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.