Sushi v tubě

Šancu uspieť chce slovenským podnikateľom poskytnúť pôvodom ruský fanšízový koncept Sushiroller. Značka, ktorá si vzala za cieľ milovníkom japonskej špeciality ich obľúbenú pochúťku rozšíriť prostredníctvom obchodných stánkov aj na také miesta, kde by ich v súčasnej dobe nečakali, hľadá na Slovensku vhodných kandidátov na franšízantov.
Podľa Mateja Hájka zo spoločnosti W2M, ktorá má rozvoj značky na slovenskom trhu na starosti, je u nás momentálne priestor pre približne 10 pobočiek tohto franšízového konceptu. Ten sa hodí predovšetkým do obchodných a veľkých biznis centier.
Okrem Slovenska, má značka ambície preniknúť aj na rakúský trh. „Aj toto je príležitosť napríklad pre slovenských podnikateľov využiť geografickú blízkosť a ekonomicky silný viedenský región pre otvorenie vlastného biznisu,“ říká Matej Hajko s tým, že podľa prvých ohlasov je potenciál pre sieť Sushiroller v obou krajinách veľký.
A ako vyzerá ideálny franšízant pre pobočky Sushiroller? „Ideálny je ten, kto tomuto konceptu bude naozaj veriť, bude mať obchodného ducha a schopnosť dodržiavať pravidlá. Malý podnikateľ, ktorý sa priamo zapojí do chodu prevádzky zabezpečuje zväčša poctivý a precízny prístup,“ vysvetľuje Matej Hajko. Koncept sa však nebráni ani franšízantom z radov investorov, ktorí by otvorili viac pobočiek. Samozrejme za predpokladu, že sú schopní zabezpečiť potrebnú kvalitu fungovania.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.