Sushi v tubě

Šancu uspieť chce slovenským podnikateľom poskytnúť pôvodom ruský fanšízový koncept Sushiroller. Značka, ktorá si vzala za cieľ milovníkom japonskej špeciality ich obľúbenú pochúťku rozšíriť prostredníctvom obchodných stánkov aj na také miesta, kde by ich v súčasnej dobe nečakali, hľadá na Slovensku vhodných kandidátov na franšízantov.
Podľa Mateja Hájka zo spoločnosti W2M, ktorá má rozvoj značky na slovenskom trhu na starosti, je u nás momentálne priestor pre približne 10 pobočiek tohto franšízového konceptu. Ten sa hodí predovšetkým do obchodných a veľkých biznis centier.
Okrem Slovenska, má značka ambície preniknúť aj na rakúský trh. „Aj toto je príležitosť napríklad pre slovenských podnikateľov využiť geografickú blízkosť a ekonomicky silný viedenský región pre otvorenie vlastného biznisu,“ říká Matej Hajko s tým, že podľa prvých ohlasov je potenciál pre sieť Sushiroller v obou krajinách veľký.
A ako vyzerá ideálny franšízant pre pobočky Sushiroller? „Ideálny je ten, kto tomuto konceptu bude naozaj veriť, bude mať obchodného ducha a schopnosť dodržiavať pravidlá. Malý podnikateľ, ktorý sa priamo zapojí do chodu prevádzky zabezpečuje zväčša poctivý a precízny prístup,“ vysvetľuje Matej Hajko. Koncept sa však nebráni ani franšízantom z radov investorov, ktorí by otvorili viac pobočiek. Samozrejme za predpokladu, že sú schopní zabezpečiť potrebnú kvalitu fungovania.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?