Je libo Štrbské Presso?

Smelé ciele si vytýčila značka, ktorá začala na tuzemskom trhu fungovať v júni minulého roka. Má ambíciu sa po celom Slovensku rozšíriť vďaka franšízovým partnerom. „V priebehu pár mesiacov sme pripravili ako jeden z potenciálnych predajných kanálov celý koncept tak, aby bol schopný ponúknuť nielen zaujímavý sortiment, ale tiež podporu a starostlivosť o franšízantov,“ spomína konateľ spoločnosti Štrbské Presso Michal Pollák s tým, že rýchlosť expanzie bude závislá na raste slovenského hospodárstva.
Ako majiteľ značky zmieňuje, Štrbské Presso bolo postavené pre široké masy Slovákov a Čechov, ktorí vyhľadávajú kvalitnú kávu. Preto v budúcnosti by veľmi radi s konceptom vstúpili aj na český trh. Vylúčená však nie je ani expanzie na ďalšie zahraničné trhy. „Nie však s týmto názvom. Pre zahraničné trhy máme pripravené iné alternatívy s rovnakým logom, napr. Alpine Espresso,“ upozorňuje Pollák.
Koncept „Micro coffe Shop“ Štrbské Presso ponúka alternatívu malého obchodu s kaviarničkou, ide teda nízko nákladové zriadenie. Vo vzťahu k tomuto, franšízantom môže byť začínajúci podnikateľ či rôzne „páry“, ktoré sa priamo, alebo čiastočne zúčastňujú na pracovnom procesu. „Samozrejme tento projekt je možné prispôsobiť podľa potrieb aj pre väčšie kaviarenské prevádzky,“ dodáva Pollák.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.