Je libo Štrbské Presso?

Smelé ciele si vytýčila značka, ktorá začala na tuzemskom trhu fungovať v júni minulého roka. Má ambíciu sa po celom Slovensku rozšíriť vďaka franšízovým partnerom. „V priebehu pár mesiacov sme pripravili ako jeden z potenciálnych predajných kanálov celý koncept tak, aby bol schopný ponúknuť nielen zaujímavý sortiment, ale tiež podporu a starostlivosť o franšízantov,“ spomína konateľ spoločnosti Štrbské Presso Michal Pollák s tým, že rýchlosť expanzie bude závislá na raste slovenského hospodárstva.
Ako majiteľ značky zmieňuje, Štrbské Presso bolo postavené pre široké masy Slovákov a Čechov, ktorí vyhľadávajú kvalitnú kávu. Preto v budúcnosti by veľmi radi s konceptom vstúpili aj na český trh. Vylúčená však nie je ani expanzie na ďalšie zahraničné trhy. „Nie však s týmto názvom. Pre zahraničné trhy máme pripravené iné alternatívy s rovnakým logom, napr. Alpine Espresso,“ upozorňuje Pollák.
Koncept „Micro coffe Shop“ Štrbské Presso ponúka alternatívu malého obchodu s kaviarničkou, ide teda nízko nákladové zriadenie. Vo vzťahu k tomuto, franšízantom môže byť začínajúci podnikateľ či rôzne „páry“, ktoré sa priamo, alebo čiastočne zúčastňujú na pracovnom procesu. „Samozrejme tento projekt je možné prispôsobiť podľa potrieb aj pre väčšie kaviarenské prevádzky,“ dodáva Pollák.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.