Je libo Štrbské Presso?

Smelé ciele si vytýčila značka, ktorá začala na tuzemskom trhu fungovať v júni minulého roka. Má ambíciu sa po celom Slovensku rozšíriť vďaka franšízovým partnerom. „V priebehu pár mesiacov sme pripravili ako jeden z potenciálnych predajných kanálov celý koncept tak, aby bol schopný ponúknuť nielen zaujímavý sortiment, ale tiež podporu a starostlivosť o franšízantov,“ spomína konateľ spoločnosti Štrbské Presso Michal Pollák s tým, že rýchlosť expanzie bude závislá na raste slovenského hospodárstva.
Ako majiteľ značky zmieňuje, Štrbské Presso bolo postavené pre široké masy Slovákov a Čechov, ktorí vyhľadávajú kvalitnú kávu. Preto v budúcnosti by veľmi radi s konceptom vstúpili aj na český trh. Vylúčená však nie je ani expanzie na ďalšie zahraničné trhy. „Nie však s týmto názvom. Pre zahraničné trhy máme pripravené iné alternatívy s rovnakým logom, napr. Alpine Espresso,“ upozorňuje Pollák.
Koncept „Micro coffe Shop“ Štrbské Presso ponúka alternatívu malého obchodu s kaviarničkou, ide teda nízko nákladové zriadenie. Vo vzťahu k tomuto, franšízantom môže byť začínajúci podnikateľ či rôzne „páry“, ktoré sa priamo, alebo čiastočne zúčastňujú na pracovnom procesu. „Samozrejme tento projekt je možné prispôsobiť podľa potrieb aj pre väčšie kaviarenské prevádzky,“ dodáva Pollák.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.