Pizza s ocenením

Spoločnosť GastroNet, ktorá je prevádzkovateľom reťazca Pizza Mizza, získala už druhýkrát ocenenie pre najlepšie značky slovenských firiem. Titul Superbrands je udeľovaný najlepším značkám na trhu. Prvé ocenenie bola na slovenskom trhu odovzdaná v roku 2006. „Táto cena je pre zákazníkovho a partnerovo Pizza Mizza potvrdenie kvality a povzbudenie pri ich každodenných rozhodnutiach. O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na zaklade verejneho prieskumu, zrealizovaného agentúrou GfK," vysvetľuje CEO slovenské Superbrands András Wiszkidenzsky.
Medzinárodný program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.
Gastronomický koncept Pizza Mizza vznikol v roku 2003. Prvá reštaurácia bola otvorená v roku 2004 v Bratislave. V prospech rozvoja značky expanduje spoločnosť tiež do veľkých obchodných centier ako reštaurácia typu fast food. V súvislosti s tým vytvorila Pizza Mizza v roku 2010 nový gastronomický koncept na báze ľahkej talianskej kuchyne pod názvom Pizza Mizza EXPRES.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?