Pizza s ocenením

Spoločnosť GastroNet, ktorá je prevádzkovateľom reťazca Pizza Mizza, získala už druhýkrát ocenenie pre najlepšie značky slovenských firiem. Titul Superbrands je udeľovaný najlepším značkám na trhu. Prvé ocenenie bola na slovenskom trhu odovzdaná v roku 2006. „Táto cena je pre zákazníkovho a partnerovo Pizza Mizza potvrdenie kvality a povzbudenie pri ich každodenných rozhodnutiach. O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na zaklade verejneho prieskumu, zrealizovaného agentúrou GfK," vysvetľuje CEO slovenské Superbrands András Wiszkidenzsky.
Medzinárodný program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.
Gastronomický koncept Pizza Mizza vznikol v roku 2003. Prvá reštaurácia bola otvorená v roku 2004 v Bratislave. V prospech rozvoja značky expanduje spoločnosť tiež do veľkých obchodných centier ako reštaurácia typu fast food. V súvislosti s tým vytvorila Pizza Mizza v roku 2010 nový gastronomický koncept na báze ľahkej talianskej kuchyne pod názvom Pizza Mizza EXPRES.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.