Pizza s ocenením

Spoločnosť GastroNet, ktorá je prevádzkovateľom reťazca Pizza Mizza, získala už druhýkrát ocenenie pre najlepšie značky slovenských firiem. Titul Superbrands je udeľovaný najlepším značkám na trhu. Prvé ocenenie bola na slovenskom trhu odovzdaná v roku 2006. „Táto cena je pre zákazníkovho a partnerovo Pizza Mizza potvrdenie kvality a povzbudenie pri ich každodenných rozhodnutiach. O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na zaklade verejneho prieskumu, zrealizovaného agentúrou GfK," vysvetľuje CEO slovenské Superbrands András Wiszkidenzsky.
Medzinárodný program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.
Gastronomický koncept Pizza Mizza vznikol v roku 2003. Prvá reštaurácia bola otvorená v roku 2004 v Bratislave. V prospech rozvoja značky expanduje spoločnosť tiež do veľkých obchodných centier ako reštaurácia typu fast food. V súvislosti s tým vytvorila Pizza Mizza v roku 2010 nový gastronomický koncept na báze ľahkej talianskej kuchyne pod názvom Pizza Mizza EXPRES.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.