V zdravom tele, zdravý biznis
Na slovenskom trhu, ale aj v Českej republike, značka hľadá master-franšízového partnera, ktorý by sa staral o rozvoj siete. V súčasnej dobe firma Socatots, pôvodom z Poľska, pomáha v rozvoji deťom už v 200 centrách v Poľsku a viac ako 800 škôlok v ďalších 55 krajinách. "SOCATOTS je celosvetový program určený dievčatám aj chlapcom vo veku od 6 mesiacov do 5 rokov s ohľadom na ich komplexný rozvoj," hovorí Przemyslaw Olewnik, predseda predstavenstva spoločnosti SOCATOTS Polska s tým, že tréning je organizovaný vo forme tried rôznej náročnosti. V Česku a na Slovensku sa firma pomocou franšázy plánuje stať jednotkou na trhu.
Socatots umožňuje svojim partnerom v rámci franšízového reťazca investovať do už kompletne zavedeného a konceptu, ktorý sa osvedčil aj v ďalších 55 krajinách sveta. Franšízant získa prístup k obchodné stratégii, efektívnym metódam získavanie nových zákazníkov a marketingovým materiálom.
Trendom na trhu je v poslednej dobe podľa odborníkov poradenskej firmy PROFIT system rast športovo-vzdelávacích centier. Šancu na úspech majú tak také podnikateľské systémy, ktoré prinášajú pevne ucelený program s dôrazom na rozvoj schopností u detí. Franšízový systém SOCATOTS inšpiruje svoje programy tréningom vo futbale, kedy si deti osvojujú rôzne motorické schopnosti prispôsobené ich veku. Plusom centra je možnosť účasti rodičov na tréningoch, čo program SOCATOTS spĺňa.
Prečítaj články
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Williama, princa z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Páči sa mu jeho prístup, ktorý v deťoch vzbudzuje nadšenie pre techniku. Zaujme aj franšízantov na Slovensku?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.