Tridsiatka na krku

Už 30 reštaurácií amerického fastfoodového konceptu McDonald`s môžeme nájsť na slovenskom trhu. Tou poslednou, ktorá začala fungovať, sa stala reštaurácia v nákupnom centre Bory Mall v bratislavskej mestskej časti Lamač. „Sme radi, že môžeme rozširovať sieť našich reštaurácií a priniesť slovenským zákazníkom už 30. reštauráciu McDonald´s a spolu s ňou aj príjemnú atmosféru úspešného konceptu McCafé,“ hovorí Zuzana Svobodová, riaditeľka oddelenia PR a komunikácie pre Českú republiku a Slovensko.
Reštauráciu McDonald´s nájdu zákazníci v tzv. food court, teda v reštauračnej časti nákupného centra. Jerj súčasťou je aj kaviareň McCafé, ktorá ponúka zákazníkom o niečo väčšie súkromie. „Nová reštaurácia McDonald´s a McCafé majú spolu 35 zamestnancov, z toho sedem členov sú preškolení baristi, ktorí zákazníkom pripravia vynikajúce kávové nápoje, neodmysliteľnú súčasť celého konceptu McCafé,“ dodáva Zuzana Svobodová.
V susednej Českej republike má McDonald`s celkom 95 reštaurácií. Zatiaľ posledná bola otvorená v decembri minulého roka v brnenskom nákupnom centre Avion Shopping Park.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.