Pizza, deti a víno

Sieť pizzerií Pizza Mizza, za ktorou stojí spoločnosť Gastronet, tak do svojich nových vlastných i franšízových prevádzok zavádza novinky. Jednou z nich budú vinotéky s ponukou domácich aj zahraničných vín, vrátane služieb someliér. „V reštauráciách Pizza Mizza budú aj špeciálne "detské kútiky", v ktorých deti našich hostí nájdu možnosť nielen pobavenia, ale aj možnosť pripraviť si vlastnú originálnu pizzu, ktorú im upečieme v kamennej peci. Tieto novinky sme už aj zrealizovali v novootvorenej reštaurácii Pizza Mizza v bratislavskej Petržalke,“ hovorí majiteľ značky Pizza Mizza Jozef Šétaffy.
Práve bratislavská reštaurácia na Petržalke je jedinou novou pobočkou, ktorú Pizza Mizza v minulom roku otvorila. „V dôsledku pretrvávajúceho nepriaznivého podnikateľkého prostredia a neistých očakávaní na trhu sa rozvoj franšízových prevádzok v gastronómii spomalil,“ dopľna Jozef Šétaffy s tým, že tento rok by mala byť situácia lepšia. Značka chystá otvorenie dvoch vlastných reštaurácií v ďalších častiach Bratislavy, a to v Karlovej Vsi a v Rači. „Franšízu chceme rozvíjať fastfoodovými prevádzkami Pizza Mizza expres,“ približuje plány Jozef Šétaffy s tým, že na nezáujem zo strany potenciálnych franšízantov si nemôže sťažovať. Problémom však ostáva získať vhodné priestory na zaujímavom mieste za primeraných nájomných podmienok.
Reštaurácie Pizza Mizza však nenájdeme len u nás. Svoju pobočku majú aj u našich západných susedov, a to v Ostrave, v nákupnom centre Avion. „Táto prevádzka vykazuje primerané pozitívne hospodárske výsledky. Na základe výsledkov jednej prevádzky si však netrúfame posudzovať všeobecnú situáciu na českom trhu,“ komentuje Jozef Šétaffy s tým, že ďalší rozvoj v Čechách a prípadne na iných zahraničních trhoch je značka pripravena realizovať v prípade získania vhodného franšízového alebo master-franšízového partnera.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?