Pizza, deti a víno

Sieť pizzerií Pizza Mizza, za ktorou stojí spoločnosť Gastronet, tak do svojich nových vlastných i franšízových prevádzok zavádza novinky. Jednou z nich budú vinotéky s ponukou domácich aj zahraničných vín, vrátane služieb someliér. „V reštauráciách Pizza Mizza budú aj špeciálne "detské kútiky", v ktorých deti našich hostí nájdu možnosť nielen pobavenia, ale aj možnosť pripraviť si vlastnú originálnu pizzu, ktorú im upečieme v kamennej peci. Tieto novinky sme už aj zrealizovali v novootvorenej reštaurácii Pizza Mizza v bratislavskej Petržalke,“ hovorí majiteľ značky Pizza Mizza Jozef Šétaffy.
Práve bratislavská reštaurácia na Petržalke je jedinou novou pobočkou, ktorú Pizza Mizza v minulom roku otvorila. „V dôsledku pretrvávajúceho nepriaznivého podnikateľkého prostredia a neistých očakávaní na trhu sa rozvoj franšízových prevádzok v gastronómii spomalil,“ dopľna Jozef Šétaffy s tým, že tento rok by mala byť situácia lepšia. Značka chystá otvorenie dvoch vlastných reštaurácií v ďalších častiach Bratislavy, a to v Karlovej Vsi a v Rači. „Franšízu chceme rozvíjať fastfoodovými prevádzkami Pizza Mizza expres,“ približuje plány Jozef Šétaffy s tým, že na nezáujem zo strany potenciálnych franšízantov si nemôže sťažovať. Problémom však ostáva získať vhodné priestory na zaujímavom mieste za primeraných nájomných podmienok.
Reštaurácie Pizza Mizza však nenájdeme len u nás. Svoju pobočku majú aj u našich západných susedov, a to v Ostrave, v nákupnom centre Avion. „Táto prevádzka vykazuje primerané pozitívne hospodárske výsledky. Na základe výsledkov jednej prevádzky si však netrúfame posudzovať všeobecnú situáciu na českom trhu,“ komentuje Jozef Šétaffy s tým, že ďalší rozvoj v Čechách a prípadne na iných zahraničních trhoch je značka pripravena realizovať v prípade získania vhodného franšízového alebo master-franšízového partnera.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.