Expanzia doma aj v zahraničí

Spoločnosť ORION - český obchod pre domácnosť využíva efektívne franšízovej spolupráce pre smerovanie predajní do ďalších lokalít nielen domáceho Česka, ale aj na Slovensku. Počas budúceho roka by na našom trhu malo vzniknúť 5 obchodov v rukách franšízistov. V hľadáčiku má hneď niekoľko lokalít.
Novým trhom sa pre ORION v roku 2015 stane Poľsko. To sa môže v tomto roku tešiť na prvú franšízovú predajňu. "V Poľsku sme založili dcérsku spoločnosť, ktorá sa bude starať o rozvoj franšízingu. Naši poľskí partneri sa o možnosť franšízy zaujímajú a my ním týmto vychádzame v ústrety. Prvý obchod by mohol byť otvorený na prelome mája a júna," hovorí Tomáš Maloch, obchodný manažér siete ORION.
Na domácom českom trhu ide ORION so svojou expanziou ešte dôraznejšie. V poslednej dobe začalo prevádzku hneď niekoľko franšízových obchodov, a to ve Šternberku, Příbrami, Ústí nad Labem a Moravskej Třebovej. A pribúdať by mala ďalšie mestá. "Budeme otvárať veľa predajní, v pláne toho máme naozaj veľa, napr. Karviná, Praha 3x, Mariánské Lázně, Brno Slatina, Kopřivnice, Kladno, Chomutov, Kuřim či Kyjov. Chceme sa ale tiež zamerať na lokality, kde nemáme žiadne zastúpenie," dodáva Tomáš Maloch. V Česku by podľa neho malo pribudnúť budúci rok až 16 predajní. Všetky plánované prevádzkarne budú sprevádzkované opäť ako franšízové.
Prečítaj články

Sieť Orion zažíva prudký rozvoj predajní ako v Čechách, tak aj na Slovensku.
Spoločnosť ORION zvyšuje vo svojej sieti počet franchisových pobočiek. Začiatok expanzie čaká aj Slovensko.
Sieť obchodov s domácimi potrebami Orion má za cieľ u nás vybudovať rovnako hustú sieť predajní ako v domácom Česku.
Toľko pobočiek chce mať na slovenskom trhu franchisová sieť predajní pre domácnosť Kinekus.
Najčítanejšie

Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.