Expanzia doma aj v zahraničí

Spoločnosť ORION - český obchod pre domácnosť využíva efektívne franšízovej spolupráce pre smerovanie predajní do ďalších lokalít nielen domáceho Česka, ale aj na Slovensku. Počas budúceho roka by na našom trhu malo vzniknúť 5 obchodov v rukách franšízistov. V hľadáčiku má hneď niekoľko lokalít.
Novým trhom sa pre ORION v roku 2015 stane Poľsko. To sa môže v tomto roku tešiť na prvú franšízovú predajňu. "V Poľsku sme založili dcérsku spoločnosť, ktorá sa bude starať o rozvoj franšízingu. Naši poľskí partneri sa o možnosť franšízy zaujímajú a my ním týmto vychádzame v ústrety. Prvý obchod by mohol byť otvorený na prelome mája a júna," hovorí Tomáš Maloch, obchodný manažér siete ORION.
Na domácom českom trhu ide ORION so svojou expanziou ešte dôraznejšie. V poslednej dobe začalo prevádzku hneď niekoľko franšízových obchodov, a to ve Šternberku, Příbrami, Ústí nad Labem a Moravskej Třebovej. A pribúdať by mala ďalšie mestá. "Budeme otvárať veľa predajní, v pláne toho máme naozaj veľa, napr. Karviná, Praha 3x, Mariánské Lázně, Brno Slatina, Kopřivnice, Kladno, Chomutov, Kuřim či Kyjov. Chceme sa ale tiež zamerať na lokality, kde nemáme žiadne zastúpenie," dodáva Tomáš Maloch. V Česku by podľa neho malo pribudnúť budúci rok až 16 predajní. Všetky plánované prevádzkarne budú sprevádzkované opäť ako franšízové.
Prečítaj články

Sieť Orion zažíva prudký rozvoj predajní ako v Čechách, tak aj na Slovensku.
Spoločnosť ORION zvyšuje vo svojej sieti počet franchisových pobočiek. Začiatok expanzie čaká aj Slovensko.
Sieť obchodov s domácimi potrebami Orion má za cieľ u nás vybudovať rovnako hustú sieť predajní ako v domácom Česku.
Toľko pobočiek chce mať na slovenskom trhu franchisová sieť predajní pre domácnosť Kinekus.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?