Sendviče v popredí

Koncepty so sendvičovými špecialitami ovládajú oblasť gastronómie vo franchisingu. Americký reťazec Quiznos, ktorý ponúka sendviče, šaláty a polievky, pokračuje v ďalšej expanzii. Okrem toho táto sieť rastie v siedmich krajinách Ázie a Stredného východu. V rámci zahraničnej franchisovej expanzie si stanovila cieľ otvoriť 1000 reštaurácií vo viac ako 40 krajinách sveta do konca roku 2020.
Franchisová spolupráca bola kľúčom k otvoreniu dverí do celého sveta. „V zahraničí vidíme výborné príležitosti pre ďalší rozvoj a rast našej spoločnosti,“ povedal Kenneth Cutshaw, prezident pre medzinárodný rozvoj Quiznos. Prvé reštaurácie sa začali otvárať v Malajzii, Indonézii a Tchaj-wane. V budúcom roku by mal maloázijský master-franchisant pomôcť Quiznos uspieť aj v Číne. Predstavitelia siete tam chcú otvoriť až 1500 reštaurácií počas 11tich rokov.
Sendviče budú môcť ochutnať aj zákazníci na arabskom polostrove. Hlavný franchisový partner, Royal Bun Café, otvoril prvú reštauráciu v Spojených Arabských Emirátoch v auguste tohto roku. „Na základe tejto expanzie sa sieť Quiznos stane jednou z najväčších značiek v Spojených Arabských Emirátoch,“ povedal Saeed Al Jabri, generálny riaditeľ Royal Bun Café.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.