Sendviče v popredí

Koncepty so sendvičovými špecialitami ovládajú oblasť gastronómie vo franchisingu. Americký reťazec Quiznos, ktorý ponúka sendviče, šaláty a polievky, pokračuje v ďalšej expanzii. Okrem toho táto sieť rastie v siedmich krajinách Ázie a Stredného východu. V rámci zahraničnej franchisovej expanzie si stanovila cieľ otvoriť 1000 reštaurácií vo viac ako 40 krajinách sveta do konca roku 2020.
Franchisová spolupráca bola kľúčom k otvoreniu dverí do celého sveta. „V zahraničí vidíme výborné príležitosti pre ďalší rozvoj a rast našej spoločnosti,“ povedal Kenneth Cutshaw, prezident pre medzinárodný rozvoj Quiznos. Prvé reštaurácie sa začali otvárať v Malajzii, Indonézii a Tchaj-wane. V budúcom roku by mal maloázijský master-franchisant pomôcť Quiznos uspieť aj v Číne. Predstavitelia siete tam chcú otvoriť až 1500 reštaurácií počas 11tich rokov.
Sendviče budú môcť ochutnať aj zákazníci na arabskom polostrove. Hlavný franchisový partner, Royal Bun Café, otvoril prvú reštauráciu v Spojených Arabských Emirátoch v auguste tohto roku. „Na základe tejto expanzie sa sieť Quiznos stane jednou z najväčších značiek v Spojených Arabských Emirátoch,“ povedal Saeed Al Jabri, generálny riaditeľ Royal Bun Café.
Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
O tom, ako sa brániť plagiátorom značky sme sa v Rozhvoru týždňa rozprávali s Ľuborom Lelovitsom, majiteľom spoločnosti Mr. Kebab. Značky, ktorá sa s týmto problémom vlani stretla.