Reach Local končí
Len dva roky pôsobila na tuzemskom trhu franchisová pobočka marketingovej agentúry Reach Local, ktorú spravovala spoločnosť OxataSMB. Pobočka na seba podala konkurz a zastavila všetky aktivity. Podobný osud sa týka aj českého, ruského a poľského zastúpenia.
„Aj keď sme urobili všetko, čo bolo v našich silách, nenašli sme žiadneho investora, ktorý by mohol vložiť ďalšie prostriedky, a preto sa riaditelia a akcionári rozhodli ukončiť podnikanie v každej z príslušných krajín a z dôvodu platobnej neschopnosti prehlásili na spoločnosť konkurz,“ uvádza v liste konateľka českého zastúpenia Reach Local Jitka Svobodová, ktorý zverejnil server Lupa.cz. V liste ďalej dodáva, že účtovníctvo by malo byť zachované a všetky platby pozastavené v každej krajine.
Americká firma Reach Local Inc. prostredníctvom franchisovej spolupráce otvorila na Slovensku pobočky v Bratislave v apríli 2012, od leta rovnakého roku pôsobila aj v Poľsku, v októbri sa pobočky otvorili v Česku. V roku 2013 sa podarilo otvoriť kanceláriu aj v Rusku a nasledovať malo Maďarsko. Reach Local ponúkal okrem iného nástroje na starostlivosť o PPC reklamu, bannery alebo online marketingovú analýzu.
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.