Reach Local končí

Len dva roky pôsobila na tuzemskom trhu franchisová pobočka marketingovej agentúry Reach Local, ktorú spravovala spoločnosť OxataSMB. Pobočka na seba podala konkurz a zastavila všetky aktivity. Podobný osud sa týka aj českého, ruského a poľského zastúpenia.
„Aj keď sme urobili všetko, čo bolo v našich silách, nenašli sme žiadneho investora, ktorý by mohol vložiť ďalšie prostriedky, a preto sa riaditelia a akcionári rozhodli ukončiť podnikanie v každej z príslušných krajín a z dôvodu platobnej neschopnosti prehlásili na spoločnosť konkurz,“ uvádza v liste konateľka českého zastúpenia Reach Local Jitka Svobodová, ktorý zverejnil server Lupa.cz. V liste ďalej dodáva, že účtovníctvo by malo byť zachované a všetky platby pozastavené v každej krajine.
Americká firma Reach Local Inc. prostredníctvom franchisovej spolupráce otvorila na Slovensku pobočky v Bratislave v apríli 2012, od leta rovnakého roku pôsobila aj v Poľsku, v októbri sa pobočky otvorili v Česku. V roku 2013 sa podarilo otvoriť kanceláriu aj v Rusku a nasledovať malo Maďarsko. Reach Local ponúkal okrem iného nástroje na starostlivosť o PPC reklamu, bannery alebo online marketingovú analýzu.
Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.