Na pizzu do Petržalky

Od začiatku októbra si môžu obyvatelé bratislavskej Petržalky zájsť na svoju obľúbenú pizzu do novo otvorenej franchisovej pobočky konceptu Pizza Mizza. Ide o franchisingovú prevádzku Pizza Mizza najnovšej generácie, pri ktorej sa dodržali základné štandardy konceptu Pizza Mizza medzi ktoré patrí pizzová pec na drevo, otvorená kuchyňa, ľahké jedlá z čerstvých surovín, gastronómia pre zdravý životný štýl. Zároveň však pribudol detský kútik, v ktorom si môžu deti hostí skúsiť prípravu pizze.
Sieť PIZZA Mizza má na Slovensku viac ako 10 prevádzok, či už vo forme reštaurácií či fastfoodu PIZZA Mizza Express. „Minulý rok sa nám podarilo splniť náš dlhodobý cieľ predať franchisantovi reštauráciu PIZZA Mizza s rozvozom v žilinskom Auparku. Vďaka franchisantovi sa podarilo zvýšiť jej obrat,“ dodáva úspechy Jozef Šétaffy, majiteť firmy Gastronet.
Cena franchisovej licencie Pizza Mkizza stojí 7 tisíc eur. Aby mohla reštaurácia fungovať, musí si podnikateľ pripraviť počiatočnú investíciu od 150 do 250 tisíc eur v závislosti na veľkosti a lokalite, kde bude pobočka otvorená. Franchisorovi sa odvádza priebežný poplatok 5 % z obratu, marketingová čiastka už je v cene.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.