Profesionálny prístup
Ako sa darilo Vašim franchisantom v prvých mesiacoch roka 2014? Ako by ste ho porovnali s rokom 2013?
Rok 2013 bol pre nás štartovným rokom. Dlhoročné prípravy priniesli ovocie vo forme rýchleho štartu a s tým spojeného návratu investícií našich franchisantov. Napríklad prvý partner, spoločnosť A-DAY, ktorá otvorila v ČR našu prvú franchisu AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT v Českých Budejoviciach, dokázala v priebehu 9 mesiacov vynaložené prostriedky obrátiť a v decembri 2014 otvorila svoju druhú pobočku v Karlových Varoch! Plánom je otvorenie ďalšej úspešnej pobočky v Plzni v druhom polroku roka 2014. Podľa našich informácií je nárast klientov v prvom polroku 2014 u našich franchisantov vysoký, čo nás veľmi teší a zaväzuje k maximálnym výkonom.
Veľa prevádzok zameraných na estetické, kozmetické neinvazívne úkony a relaxáciu zaznamenáva v tomto roku skôr pokles klientov. Čím to je že u Vás naopak je nárast klientov?
Vieme o tejto situácii na dnešnom trhu. Na jednej strane je nám ľúto uzatváranie konkurenčných prevádzok, ktoré boli vedené dôsledne a od srdca, na druhej strane sa snažíme týchto klientov získať. Myslím, že náš úspech je v profesionálnom prístupe už do prvého kontaktu s klientom, v maximálnej snahe počúvať a vyjsť v ústrety jeho potrebám.
Aké služby u Vás klienti predovšetkým hľadajú?
Naši klienti prichádzajú s problémami ako sú obezita, strie, celulitída, jazvy, problémy s akné, hyperhidróza… Najskôr sa venujeme prístrojovým meraniam. Následne je podľa výsledkov meraní odborne zostavený postup ošetrení a ten opäť konzultovaný dopodrobna s klientom. K vytvoreniu účinných protokolov ošetrení prispelo so svojimi skúsenosťami, schopnosťami veľa odborníkov, kozmetológov, biochemikov, biológov, 113 lekárov z rôznych častí sveta, vrátane mojej osoby. Tieto postupy sa neustále dopĺňajú, aktualizujú. Vzhľadom na používanie vysoko efektívnych prístrojov (zdravotnícka technika) a lekárskej kozmetiky si môže klient zvoliť postup, ktorý preferuje. K problémom, prianiam klientov sa staviame komplexne, vrátane zhodnotenia/úpravy životosprávy, pohybovej aktivity atď. Klient je už na začiatku celého programu oboznámený s tým čo môže očakávať.
Aké plány máte na tento rok? Do akých miest by ste radi smerovali?
Agresívne pracujeme na plnení našich plánov a tie postupne realizujeme. Pozitívne nás vnímajú aj finančné inštitúcie a vzhľadom na preverenie nášho podnikateľského zámeru môžeme v ČR a SR v spolupráci s bankovými domami poskytnúť našim potenciálnym partnerom lízing na zariadenie, a to aj pre začínajúcich partnerov bez podnikateľskej histórie! Ďalším pozitívnym ohlasom je spolupráca pri získaní fondov z ESP. Čo sa týka rozširovania siete, ani v tomto smere nie sme zameraný na kvantitu, ale kvalitu. Teraz prebiehajú jednania s 11 potenciálnymi záujemcami o vytvorení fanchisovej prevádzky. Partneri v mestách Brno, Olomouc, Bratislava a Košice sa už pripravujú na otvorenie.
Akú podporu potenciálnym franchisantom ponúkate?
Je to samozrejmá podpora z našej strany. Pre každého potenciálneho klienta je vypracovaný podnikateľský zámer, vrátanie priamočiareho prehľadu vynaložených prostriedkov, spôsobe financovania a následného príjmu, zisku. Partneri, ktorí už svoje prevádzky otvorili, boli zaskočení, že už druhý deň po otvorení prevádzky mali návštevnosť klientov s vyťažením v priemere na 35 %.
Ako by ste popísala trh kozmetiky v ČR a na Slovensku? Aké sú trendy a problémy?
Estetická medicína a s tým úzko spojená kozmetika zaznamenáva v tejto dobe novú vlnu renesancie. Na druhej strane sa vo zvýšenej miere selektuje kvalita ošetrenia a tiež kvalita/účinnosť kozmetických prípravkov, čo nám iba prospieva a sme za to vďační. Doba zľavových portálov v oblasti krásy pomaly končí a do popredia sa u takmer všetkých konečných klientov dostáva potreba získať za svoje peniaze maximálne kvalitnú službu, účinné ošetrenie. Ak sa budete totiž rozhodovať medzi kvalitným ošetrením s kvalitnou technikou a s kvalitnými prípravkami, ktoré Vám Váš problém vyriešia a nízkou cenou za ošetrenie, ktoré Vám nepomôže, v konečnom kroku zistíte, že „nízka cena“ Vás stojí veľa peňazí a času bez akéhokoľvek výsledku.
Čo hovoríte na reklamu na kozmetiku?
Zo všetkých strán doliehajúca reklama na kozmetické prípravky a jej rozpor s kvalitou je to isté. Výrobcovia dermo kozmetiky nemôžu vyrábať kvalitné prípravky a tiež robiť masivnu reklamu, potom by táto dermo kozmetika nebola predajná vzhľadom k extrémnej cene. Aj keď sa v médiách nestretneme tak často s kozmetikou REJUVE alebo RENLIVE, dámy a páni, ktorí ju vyskúšajú pri nej už zostávajú a to v 87,3 %. Toto číslo nás tiež prekvapilo, ale tiež povzbudilo na ceste za maximálnou kvalitou pre našich klientov.
Prečítaj články
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Populárne na fóre
%%%: +256759162994- POWERFUL REVENGE AND DEATH SPELL CASTER REVENGE SPELLS CASTER
Whatsapp call @@+256759162994 Real Black Magic Voodoo Love Spell And Death Revenge Voodoo Spell Caster That Work Urgently On Ex-lover Husband Wife Boyfriend Girlfriend Need...
留学生回国学历认证【微diploma02】国外大学毕业证办理专业制作国外文凭*1比1 制作还原学校版本!
...
办美国圣母大学毕业证【办理微信:diploma02】买美国文凭|买美国学历|办假文凭假毕业证/留信网认证(包过)University of Notre Dame
...
哪里可以购买美国CSU文凭毕业证(办理微信:diploma02)办CSU加州州立大学毕业证成绩单/制作文凭/办国外录取通知书California State University
...
办美国布朗大学毕业证【办理微信:diploma02】买美国文凭|买美国学历|办假文凭假毕业证/留信网认证(包过)Brown University
...
办美国康奈尔大学毕业证【办理微信:diploma02】买美国文凭|买美国学历|办假文凭假毕业证/留信网认证(包过)Cornell University
...
办美国JHU毕业证【微信diploma02】购买美国约翰霍普金斯大学毕业证文凭/留信网真实认证/制作美国文凭/美国大学毕业证
...
办美国圣路易斯华盛顿大学毕业证【办理微信:diploma02】买美国文凭|买美国学历|办假文凭假毕业证/留信网认证(包过)Washington University in St. Louis
...