Ekologické podnikanie

V minulom roku sa u našich západných susedov objavila služba suchého umývania automobilov, u ktorej sa používa minimum vody. Jednou zo spoločností, ktoré začali túto službu poskytovať, sa stala firma Bezvody. Pre svoj rozvoj využila značka najmä franchisové spolupráce a vďaka nej obsadila už 5 regiónov ČR. Majiteľ konceptu nevylučuje ani expanziu k nám.
Suché umývanie áut sa stáva pomaly ale isto trendom. Dokazuje to aj úspech franchisového konceptu Bezvody. "Čo sa týka franchisingu, máme pokryté regióny Prahy, Juhočeský, Vysočinu, Juhomoravský a Moravskosliezský. Naším cieľom je pokryť a stabilizovať našu obchodnú sieť v ČR," dodáva konateľ firmy Bezvody Jiří Hrach. Spoločnosť stavila mimo rozvoja na báze franchisy tiež na spoluprácu formou klasického veľkoobchodu v regiónoch.
Propagácia ekológie
O suché umývanie sa zaujíma čoraz viac podnikateľov, ktorí tiež pokukujú po kúpi franchisovej licencie. V tejto chvíli spoločnosť bezvodej rokuje s podnikateľmi o obsadenie ďalších dvoch krajov. "Záujem monitorujeme aj v zahraničí. V budúcnosti by sme určite radi našu službu ponúkli v štátoch ako Slovensko, Nemecko či Rakúsko," opisuje plány Jiří Hrach.
Službu Bezvody využíva okrem koncových spotrebiteľov tiež firemná klientela, ktorá týmto spôsobom necháva čistiť svoje vozové parky. "Pre firemnú klientelu sme pripravili nový program Bezvody2014 +, ktorý je zameraný na ekologické správanie pri údržbe vozového parku. Pre týchto klientov ponúkame marketingovú podporu," približuje stratégiu Jiří Hrach s tým, že marketing na propagáciu Bezvody sa stáva pre firmu jednou z priorít.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?