Ekologické podnikanie

V minulom roku sa u našich západných susedov objavila služba suchého umývania automobilov, u ktorej sa používa minimum vody. Jednou zo spoločností, ktoré začali túto službu poskytovať, sa stala firma Bezvody. Pre svoj rozvoj využila značka najmä franchisové spolupráce a vďaka nej obsadila už 5 regiónov ČR. Majiteľ konceptu nevylučuje ani expanziu k nám.
Suché umývanie áut sa stáva pomaly ale isto trendom. Dokazuje to aj úspech franchisového konceptu Bezvody. "Čo sa týka franchisingu, máme pokryté regióny Prahy, Juhočeský, Vysočinu, Juhomoravský a Moravskosliezský. Naším cieľom je pokryť a stabilizovať našu obchodnú sieť v ČR," dodáva konateľ firmy Bezvody Jiří Hrach. Spoločnosť stavila mimo rozvoja na báze franchisy tiež na spoluprácu formou klasického veľkoobchodu v regiónoch.
Propagácia ekológie
O suché umývanie sa zaujíma čoraz viac podnikateľov, ktorí tiež pokukujú po kúpi franchisovej licencie. V tejto chvíli spoločnosť bezvodej rokuje s podnikateľmi o obsadenie ďalších dvoch krajov. "Záujem monitorujeme aj v zahraničí. V budúcnosti by sme určite radi našu službu ponúkli v štátoch ako Slovensko, Nemecko či Rakúsko," opisuje plány Jiří Hrach.
Službu Bezvody využíva okrem koncových spotrebiteľov tiež firemná klientela, ktorá týmto spôsobom necháva čistiť svoje vozové parky. "Pre firemnú klientelu sme pripravili nový program Bezvody2014 +, ktorý je zameraný na ekologické správanie pri údržbe vozového parku. Pre týchto klientov ponúkame marketingovú podporu," približuje stratégiu Jiří Hrach s tým, že marketing na propagáciu Bezvody sa stáva pre firmu jednou z priorít.
Prečítaj články

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.