Ekologické podnikanie

V minulom roku sa u našich západných susedov objavila služba suchého umývania automobilov, u ktorej sa používa minimum vody. Jednou zo spoločností, ktoré začali túto službu poskytovať, sa stala firma Bezvody. Pre svoj rozvoj využila značka najmä franchisové spolupráce a vďaka nej obsadila už 5 regiónov ČR. Majiteľ konceptu nevylučuje ani expanziu k nám.
Suché umývanie áut sa stáva pomaly ale isto trendom. Dokazuje to aj úspech franchisového konceptu Bezvody. "Čo sa týka franchisingu, máme pokryté regióny Prahy, Juhočeský, Vysočinu, Juhomoravský a Moravskosliezský. Naším cieľom je pokryť a stabilizovať našu obchodnú sieť v ČR," dodáva konateľ firmy Bezvody Jiří Hrach. Spoločnosť stavila mimo rozvoja na báze franchisy tiež na spoluprácu formou klasického veľkoobchodu v regiónoch.
Propagácia ekológie
O suché umývanie sa zaujíma čoraz viac podnikateľov, ktorí tiež pokukujú po kúpi franchisovej licencie. V tejto chvíli spoločnosť bezvodej rokuje s podnikateľmi o obsadenie ďalších dvoch krajov. "Záujem monitorujeme aj v zahraničí. V budúcnosti by sme určite radi našu službu ponúkli v štátoch ako Slovensko, Nemecko či Rakúsko," opisuje plány Jiří Hrach.
Službu Bezvody využíva okrem koncových spotrebiteľov tiež firemná klientela, ktorá týmto spôsobom necháva čistiť svoje vozové parky. "Pre firemnú klientelu sme pripravili nový program Bezvody2014 +, ktorý je zameraný na ekologické správanie pri údržbe vozového parku. Pre týchto klientov ponúkame marketingovú podporu," približuje stratégiu Jiří Hrach s tým, že marketing na propagáciu Bezvody sa stáva pre firmu jednou z priorít.
Prečítaj články

TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Slovinský Franchising.si sa pripojil do siete spravodajských portálov o franchisingu spoločnosti PROFIT system.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.