Viedenská tradícia

Viedenský štýl kávy prináša vo svojich kaviarňach spoločnosť Tizia so svojím franchisovým konceptom Coffeeshop Company. Prax pripravovania kávy pôvodom z Rakúska oceňujú zákazníci po celom svete. Nedávno boli franchisové kaviarne otvorené v Saudskej Arábii a na Ukrajine. Na slovenskom trhu môžeme v súčasnej dobe nájsť 23 kaviarní tejto značky, u našich západných susedov ich je potom 12.
Záujemcovia o franchisovú licenciu Coffeeshop company si môžu vybrať z mnohých typov prevádzkových miest, takže priestor na predaj viedenskej kávy sa dá nájsť skoro kdekoľvek. "Naše kaviarne vieme umiestniť ako do malých lokalít typu" to go ", kde je potrebný priestor asi od 5 m2, až po tie veľké typu lounge s priestorom 120 až 150 m2," opisuje ponuku Mario Vrbovský, manažér franchisingového reťazca Coffeshop company pre Českú a Slovenskú republiku. Franchisant môže umiestniť stánok Coffeeshop company aj do svojho obchodu ako shop-in-shop.
Všetky pobočky, ktoré na Slovensku a v Českej republike firma Tizia prevádzkuje, sú v rukách franchisantov. Veľkú budúcnosť firma vidí v modulových kaviarňach, ktoré možno umiestniť napríklad do pasáží, vestibulov staníc či vchodov do metra. Významný predaj týchto modulov zažíva spoločnosť práve u nás na Slovensku. Najviac kaviarní sa nachádza v Rusku, Rakúsku alebo v USA. Dokopy ich v sieti firma vedie skoro 300.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.