The PUB už aj v Bratislave

Už aj na Slovensku môžeme konečne navštíviť reštauráciu siete The PUB, ktorá je typická samoobslužnými pivnými výčapmi na každom stole. Originálny reštauračný koncept sa objavil v našom hlavnom meste vďaka master-franchisovému partnerovi, ktorého značka na slovenskom trhu našla. Stal sa ním podnikateľ Martin Letko.
Slovensko je štvrtou krajinou, kam sa franchisový koncept The PUB dostal. „Verím, že skĺbenie plzeňského piva, ktoré si môžu zákazníci natočiť sami, a výbornej gastronómie prinesie nové zážitky do bratislavských reštaurácií,“ dodáva master-franchisant Martin Letko s tým, že v blízkej dobe plánuje aj rozšírenie konceptu do ďalších regiónov. V súčasnosti sa pripravuje otvorenie reštaurácie v Košiciach.
Franchisový koncept The PUB vznikol v Česku, kde už tieto reštaurácie môžu zákazníci navštíviť na 12 miestach. A v blízkej dobe by mala pribudnúť 13. pobočka v Ostrave. „Jednáme so záujemcami o licenciu po celom Česku a odhadujeme, že by sme tento rok mohli otvoriť ešte jednu reštauráciu,“ dodáva konateľ spoločnosti The PUB Franchising Jaroslav Stuna. Reštaurácie sa nachádzajú tiež v Berlíne, Viedni a Bukurešti.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.