The PUB už aj v Bratislave

Už aj na Slovensku môžeme konečne navštíviť reštauráciu siete The PUB, ktorá je typická samoobslužnými pivnými výčapmi na každom stole. Originálny reštauračný koncept sa objavil v našom hlavnom meste vďaka master-franchisovému partnerovi, ktorého značka na slovenskom trhu našla. Stal sa ním podnikateľ Martin Letko.
Slovensko je štvrtou krajinou, kam sa franchisový koncept The PUB dostal. „Verím, že skĺbenie plzeňského piva, ktoré si môžu zákazníci natočiť sami, a výbornej gastronómie prinesie nové zážitky do bratislavských reštaurácií,“ dodáva master-franchisant Martin Letko s tým, že v blízkej dobe plánuje aj rozšírenie konceptu do ďalších regiónov. V súčasnosti sa pripravuje otvorenie reštaurácie v Košiciach.
Franchisový koncept The PUB vznikol v Česku, kde už tieto reštaurácie môžu zákazníci navštíviť na 12 miestach. A v blízkej dobe by mala pribudnúť 13. pobočka v Ostrave. „Jednáme so záujemcami o licenciu po celom Česku a odhadujeme, že by sme tento rok mohli otvoriť ešte jednu reštauráciu,“ dodáva konateľ spoločnosti The PUB Franchising Jaroslav Stuna. Reštaurácie sa nachádzajú tiež v Berlíne, Viedni a Bukurešti.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.