The PUB už aj v Bratislave

Už aj na Slovensku môžeme konečne navštíviť reštauráciu siete The PUB, ktorá je typická samoobslužnými pivnými výčapmi na každom stole. Originálny reštauračný koncept sa objavil v našom hlavnom meste vďaka master-franchisovému partnerovi, ktorého značka na slovenskom trhu našla. Stal sa ním podnikateľ Martin Letko.
Slovensko je štvrtou krajinou, kam sa franchisový koncept The PUB dostal. „Verím, že skĺbenie plzeňského piva, ktoré si môžu zákazníci natočiť sami, a výbornej gastronómie prinesie nové zážitky do bratislavských reštaurácií,“ dodáva master-franchisant Martin Letko s tým, že v blízkej dobe plánuje aj rozšírenie konceptu do ďalších regiónov. V súčasnosti sa pripravuje otvorenie reštaurácie v Košiciach.
Franchisový koncept The PUB vznikol v Česku, kde už tieto reštaurácie môžu zákazníci navštíviť na 12 miestach. A v blízkej dobe by mala pribudnúť 13. pobočka v Ostrave. „Jednáme so záujemcami o licenciu po celom Česku a odhadujeme, že by sme tento rok mohli otvoriť ešte jednu reštauráciu,“ dodáva konateľ spoločnosti The PUB Franchising Jaroslav Stuna. Reštaurácie sa nachádzajú tiež v Berlíne, Viedni a Bukurešti.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.