The PUB už aj v Bratislave

Už aj na Slovensku môžeme konečne navštíviť reštauráciu siete The PUB, ktorá je typická samoobslužnými pivnými výčapmi na každom stole. Originálny reštauračný koncept sa objavil v našom hlavnom meste vďaka master-franchisovému partnerovi, ktorého značka na slovenskom trhu našla. Stal sa ním podnikateľ Martin Letko.
Slovensko je štvrtou krajinou, kam sa franchisový koncept The PUB dostal. „Verím, že skĺbenie plzeňského piva, ktoré si môžu zákazníci natočiť sami, a výbornej gastronómie prinesie nové zážitky do bratislavských reštaurácií,“ dodáva master-franchisant Martin Letko s tým, že v blízkej dobe plánuje aj rozšírenie konceptu do ďalších regiónov. V súčasnosti sa pripravuje otvorenie reštaurácie v Košiciach.
Franchisový koncept The PUB vznikol v Česku, kde už tieto reštaurácie môžu zákazníci navštíviť na 12 miestach. A v blízkej dobe by mala pribudnúť 13. pobočka v Ostrave. „Jednáme so záujemcami o licenciu po celom Česku a odhadujeme, že by sme tento rok mohli otvoriť ešte jednu reštauráciu,“ dodáva konateľ spoločnosti The PUB Franchising Jaroslav Stuna. Reštaurácie sa nachádzajú tiež v Berlíne, Viedni a Bukurešti.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.