Pizza zo Slovenska

Aj Slováci vedia urobiť dobú pizzu. Sieť pizzerií Pizza Mizza pôvodom zo Slovenska, ktorá sa rozvíja pomocou franchisovej spolupráce, to môže potvrdiť. Chystá otvorenie ďalšej pobočky v Bratislave, jej príprava finišuje v polyfunkčnom objekte Nový Háj v centrálnej mestskej časti Petržalka. Okrem toho firma Gastronet, ktorá vlastní franchisovú licenciu Pizza Mizza, minulý rok dokončila zefektívnenie vnútorných procesov.
Náročné podnikateľské prostredie však spoločnosť Gastronet zvláda. Sieť Pizza Mizza má na Slovensku 10 prevádzok, či už vo forme reštaurácií či fastfoodu Pizza Mizza Express. „Minulý rok sa nám podarilo splniť náš dlhodobý cieľ predať franchisantovi reštauráciu Pizza Mizza s rozvozom v žilinskom Auparku. Vďaka franchisantovi sa podarilo zvýšiť jej obrat,“ dodáva úspechy Jozef Šétaffy, majiteť firmy Gastronet.
V novej prevádzke Pizza Mizza, ktorá sa otvorí v lete v objekte Nový Háj, bude k otvoreným štandardom pizzerie patriť aj detský kútik a ponuka vín v originálnej vinotéke. Cieľm firmy je v Bratislave otvoriť ešte jednu franchisovú pobočku Pizza Mizza Express. „Máme veľa záujemcov o franchisovú licenciu, zatiaľ sme však nenašli vhodné priestory pre tento fastfoodový koncept,“ uzatvára Jozef Šétaffy.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.