Pizza zo Slovenska

Aj Slováci vedia urobiť dobú pizzu. Sieť pizzerií Pizza Mizza pôvodom zo Slovenska, ktorá sa rozvíja pomocou franchisovej spolupráce, to môže potvrdiť. Chystá otvorenie ďalšej pobočky v Bratislave, jej príprava finišuje v polyfunkčnom objekte Nový Háj v centrálnej mestskej časti Petržalka. Okrem toho firma Gastronet, ktorá vlastní franchisovú licenciu Pizza Mizza, minulý rok dokončila zefektívnenie vnútorných procesov.
Náročné podnikateľské prostredie však spoločnosť Gastronet zvláda. Sieť Pizza Mizza má na Slovensku 10 prevádzok, či už vo forme reštaurácií či fastfoodu Pizza Mizza Express. „Minulý rok sa nám podarilo splniť náš dlhodobý cieľ predať franchisantovi reštauráciu Pizza Mizza s rozvozom v žilinskom Auparku. Vďaka franchisantovi sa podarilo zvýšiť jej obrat,“ dodáva úspechy Jozef Šétaffy, majiteť firmy Gastronet.
V novej prevádzke Pizza Mizza, ktorá sa otvorí v lete v objekte Nový Háj, bude k otvoreným štandardom pizzerie patriť aj detský kútik a ponuka vín v originálnej vinotéke. Cieľm firmy je v Bratislave otvoriť ešte jednu franchisovú pobočku Pizza Mizza Express. „Máme veľa záujemcov o franchisovú licenciu, zatiaľ sme však nenašli vhodné priestory pre tento fastfoodový koncept,“ uzatvára Jozef Šétaffy.
Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.