Dvojnásobok franchis

Ako sa stalo svetovým trendom tetovanie, tak spoločne s ním sa ako trend presadilo aj jeho odstraňovanie. Franchisový koncept Skinial, ktorý minulý rok vstúpil na trh s metódou odstránenia tetovania bez pomoci lasera, získava úspech v podobe franchisovej expanzie do ďalších štátov. Okrem nej spoločnosť rozbehla v Európe trend v odstraňovaní tetovania.
Minulý rok sa počet franchisových štúdií Skinial rozrástol na 45 v 8 krajinách, najnovšie prírastky sa stali v podobe master-franchisantov v Španielsku a Poľsku. „Dúfame, že sa nám tento rok podarí nájsť master-franchisantov vo Francúzsku, Anglicku, Českej republike a Maďarsku. Našim plánom je tiež zdvojnásobiť počet našich štúdií na 100 do konca tohto roka,“ približuje plány konateľ firmy Skinial Klaus Böde.
Rozvoju spoločnosti pomáha aj online propagácia, hlavne nové webové stránky či Facebook. „Prostriedky na internete sa nám veľmi osvedčili. Sme rýchlo schopní odpovedať na otázky týkajúce sa ceny, fungovania nášho franchisového konceptu či lokality. Preto chceme rozšíriť naše pôsobenie aj na twitteri či Google+,“ vysvetľuje online prácu Klaus Böde s tým, že sociálne médiá Skinial využíva vo všetkých krajinách, kde pôsobí.
Prečítaj články

„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?