UGO posilňuje v Čechách
Vďaka akvizícii fresh barov Mangaloo, ktorá časť svojich pobočiek prevádzkuje na základe franchisingovej licencie, posilní spoločnosť Kofola pozíciu franchisingového reťazca UGO v Českej republike. Počet barov značky UGO, ktorú Kofola zahrnula do svojho portfólia v minulom roku, by tak mal v tomto roku dosiahnuť čísla 50, a to vrátane tých franchisových.
Značku UGOVA čerstvá šťava chce spoločnosť Kofola naďalej podporovať, dopomôcť by tomu mala aj akvizície Mangaloo barov. Vďaka nim posilní franchisová značka najmä v Prahe, kde sa nachádza najviac pobočiek Mangaloo. Ako uviedol generálny riaditeľ Jannis Samaras na Retail Summite konajúci sa 4. a 5. februára v Prahe, spoločnosť UGO prevádzkuje v Česku a na Slovensku v túto chvíľu 37 pobočiek.
Sieť fresh barov UGO pridala spoločnosť Kofola do svojho portfólia vlani v marci. Stala sa jej strategickým partnerom, kedy vo firme získala 75 % podiel. Spoločne s transakciou začala Kofola tiež predávať čerstvé džúsy UGO v plastových fľašiach, ktoré sú ošetrené tzv. paskalizací.
Prečítaj články
Zdravý biznis rastie s chuťou
/27.08.2025
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.