UGO posilňuje v Čechách

Vďaka akvizícii fresh barov Mangaloo, ktorá časť svojich pobočiek prevádzkuje na základe franchisingovej licencie, posilní spoločnosť Kofola pozíciu franchisingového reťazca UGO v Českej republike. Počet barov značky UGO, ktorú Kofola zahrnula do svojho portfólia v minulom roku, by tak mal v tomto roku dosiahnuť čísla 50, a to vrátane tých franchisových.
Značku UGOVA čerstvá šťava chce spoločnosť Kofola naďalej podporovať, dopomôcť by tomu mala aj akvizície Mangaloo barov. Vďaka nim posilní franchisová značka najmä v Prahe, kde sa nachádza najviac pobočiek Mangaloo. Ako uviedol generálny riaditeľ Jannis Samaras na Retail Summite konajúci sa 4. a 5. februára v Prahe, spoločnosť UGO prevádzkuje v Česku a na Slovensku v túto chvíľu 37 pobočiek.
Sieť fresh barov UGO pridala spoločnosť Kofola do svojho portfólia vlani v marci. Stala sa jej strategickým partnerom, kedy vo firme získala 75 % podiel. Spoločne s transakciou začala Kofola tiež predávať čerstvé džúsy UGO v plastových fľašiach, ktoré sú ošetrené tzv. paskalizací.
Prečítaj články

Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
„Niektoré naše UGO Freshbary prenecháme franšízantom. Môžu rozbehnúť podnikanie za podmienok, ktoré by boli loni nemysliteľné," hovorí Lukáš Prauss, Expansion Director UGO.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.