Naviazať na úspech
Nedávno sa u našich západných susedov objavil nový franchisový koncept reklamných tašiek na pečivo BK Solutions. Odvtedy našla značka v Česku viac ako 20 franchisových partnerov. Niektorí z nich majú dokonca záujem o pôsobenie vo viacerých mestách. „Myšlienka ekologického reklamného kanálu oslovila v Českej republike veľký počet ľudí, veľa začínajúcich podnikateľov. Myslím si, že na Slovensku by to nemalo byť inak,“ hovorí Jaroslav Malý, master-franchisant BK Solutions pre ČR a SR s tým, že záujem o BK Solutions eviduje nielen zo strany franchisantov, ale aj zo strany koncových odberateľov papierových reklamných tašiek na pečivo.
Franchisová licencia tohto konceptu je podľa Malého určená pre menších živnostníkov, ktorí majú skúsenosti v oblasti obchodu. „Aj cena licencie je prijateľná,“ dopĺňa Jaroslav Malý s tým, že pre budúcich partnerov má firma pripravené predajné nástroje a podporné prostriedky, ktoré im pomôžu s uvedením novinky na trh a predajom.
Spoločnosť BK Solutions prišla v Poľsku s nápadom na umiestenie reklamy na obaly na chlieb v roku 2011. V súčasnosti je na poľskom trhu 85 franchisantov, ktorí pôsobia v 305 mestách. Pôvodom poľská firma okrem Česka a Slovenska úspešne pôsobí aj vo Veľkej Británii, na Ukrajine či Cypre.
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?