Svieže podnikanie

Pôvodom z Česka sa u nás rozvíja sieť juice barov Ugova čerstvá šťava prostredníctvom franchisovej licencie. Bary neponúkajú iba džúsy z čerstvého ovocia a zeleniny, ale tiež prípravu zmrzliny. Spoločnosť Ugo trade, ktorá značku zastupuje, minulý rok prešla veľkými zmenami, keď spojila svoje sily so strategickým partnerom, spoločnosťou Kofola. Vlastní i franchisové obchody vďaka tomu prešli rebrandingom, z ktorého vznikol súčasný názov juice brarov Ugova čerstvá šťava.
Aktuálne sa na Slovensku nachádzajú 3 franchisové pobočky v Bratislave a dve v Košiciach a spoločnosť by rada vo svojej sieti privítala ďalších vhodných franchisantov. U českých susedov sa už nachádza 16 predajných miest. Investície do baru sa pohybuje od 24 000 do 80 000 Eur v závislosti na veľkosti jednotky a nároku prenajímateľa. Podnikateľ musí zaplatiť tiež vstupný poplatok 4 000 Eur. Minimálna veľkosť prevádzky musí byť 15 až 50 m2.
Vďaka strategickému partnerstvu spoločnosť Ugo trade spoločne s Kofolou začala tiež v minulom roku predávať maloobchodnú sieť čerstvej ovocnej šťavy Ugo. Tie sú dodávané vo fľaškách, ktoré sú ošetrené tzv. paskalizáciou, čo je ošetrenie vysokým tlakom. Fľašky sú predávané i priamo na baroch.
Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.