Svieže podnikanie

Pôvodom z Česka sa u nás rozvíja sieť juice barov Ugova čerstvá šťava prostredníctvom franchisovej licencie. Bary neponúkajú iba džúsy z čerstvého ovocia a zeleniny, ale tiež prípravu zmrzliny. Spoločnosť Ugo trade, ktorá značku zastupuje, minulý rok prešla veľkými zmenami, keď spojila svoje sily so strategickým partnerom, spoločnosťou Kofola. Vlastní i franchisové obchody vďaka tomu prešli rebrandingom, z ktorého vznikol súčasný názov juice brarov Ugova čerstvá šťava.
Aktuálne sa na Slovensku nachádzajú 3 franchisové pobočky v Bratislave a dve v Košiciach a spoločnosť by rada vo svojej sieti privítala ďalších vhodných franchisantov. U českých susedov sa už nachádza 16 predajných miest. Investície do baru sa pohybuje od 24 000 do 80 000 Eur v závislosti na veľkosti jednotky a nároku prenajímateľa. Podnikateľ musí zaplatiť tiež vstupný poplatok 4 000 Eur. Minimálna veľkosť prevádzky musí byť 15 až 50 m2.
Vďaka strategickému partnerstvu spoločnosť Ugo trade spoločne s Kofolou začala tiež v minulom roku predávať maloobchodnú sieť čerstvej ovocnej šťavy Ugo. Tie sú dodávané vo fľaškách, ktoré sú ošetrené tzv. paskalizáciou, čo je ošetrenie vysokým tlakom. Fľašky sú predávané i priamo na baroch.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.