Slovenská spolupráca

Slovenský franchisový trh zažíva rýchly boom. Všíma si toho aj konzultačná spoločnosť PROFIT system franchise services, ktorá ponúka poradenstvo v oblasti franchisingu. Na Slovensku vidí firma potenciál franchisingového trhu, a preto sa stala aj pridruženým členom Slovenskej franchisingovej asociácie (SFA).
Ďalšou činnosťou spoločnosti PROFIT system je aj mediálna propagácia franchisových systémov a trhu ako takého. Vďaka pridruženému členstvu v SFA sa firma stala jej mediálnym partnerom . Všetky informácie bude zverejňovať na stránke Franchising.sk. Ten sa úspešne zaradil do rodiny portálov, ktoré firma už prevádzkuje v strednej a východnej Európe. "Ako mediálny partneri budeme informovať o aktualitách SFA a nielen o tom. Na portále môžu podnikatelia, ktorí sa rozhodujú o vlastné franchise, nájsť informácie o zaujímavých franchisových konceptoch," približuje spoluprácu konateľ PROFIT system Marek Halfar.
Na Slovensku v súčasnosti pôsobí podľa správy SFA viac ako 120 franchisových systémov, z toho okolo štvrtiny má slovenského pôvod. Vo vyspelých krajinách je trend presne opačný , pretože prevažujú domáce koncepty. Na základe týchto skutočností sa dá predpokladať, že franchising na domácej pôde bude dosahovať stále väčší význam.
Medzinárodná spoločnosť PROFIT system franchise services sa zaoberá komplexným poradenstvom v oblasti franchisingu a počas svojho pôsobenia už spracovala vyše 130 franchisových konceptov. Mimo poradenstvo v spracovaní franchisových konceptov sa zaoberá aj mediálnou podporou. Okrem internetových portálov zameraných na franchisový trh vydáva tiež v Poľsku, Českej republike a na Ukrajine tlačený magazín Vlastná firma FRANCHISING. Spoločnosť PROFIT system pôsobí v Poľsku, Maďarsku, ČR, Slovensku, Chorvátsku, Srbsku, Rumunsku, Rusku a na Ukrajine.
Prečítaj články

S riaditeľom Slovenské franchisingovej asociácie Jozefom Šétaffym sme hovorili o výhodách a nevýhodách slovenského franchisového trhu.
Franchisové podnikania sa na Slovensku dostáva čoraz väčšej mediálnej pozornosti. V rozhovore týždňa to prezradil prezident Slovenské franchisingové asociácie Jozef Šétaffy.
Slovenská franchisingová asociácia bola prijatá za riadneho člena Európskej franchisingovej federácie.
Pôvodom slovenský koncept farmárskych predajní v marci rozšíril rady Slovenskej franchisingovej asociácie.
Slovenská franchisingová asociácia sa rozrastá. Jej rady rozšíril aj najznámejší fastfoodový reťazec.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Slovinský Franchising.si sa pripojil do siete spravodajských portálov o franchisingu spoločnosti PROFIT system.