Slovenská spolupráca
Slovenský franchisový trh zažíva rýchly boom. Všíma si toho aj konzultačná spoločnosť PROFIT system franchise services, ktorá ponúka poradenstvo v oblasti franchisingu. Na Slovensku vidí firma potenciál franchisingového trhu, a preto sa stala aj pridruženým členom Slovenskej franchisingovej asociácie (SFA).
Ďalšou činnosťou spoločnosti PROFIT system je aj mediálna propagácia franchisových systémov a trhu ako takého. Vďaka pridruženému členstvu v SFA sa firma stala jej mediálnym partnerom . Všetky informácie bude zverejňovať na stránke Franchising.sk. Ten sa úspešne zaradil do rodiny portálov, ktoré firma už prevádzkuje v strednej a východnej Európe. "Ako mediálny partneri budeme informovať o aktualitách SFA a nielen o tom. Na portále môžu podnikatelia, ktorí sa rozhodujú o vlastné franchise, nájsť informácie o zaujímavých franchisových konceptoch," približuje spoluprácu konateľ PROFIT system Marek Halfar.
Na Slovensku v súčasnosti pôsobí podľa správy SFA viac ako 120 franchisových systémov, z toho okolo štvrtiny má slovenského pôvod. Vo vyspelých krajinách je trend presne opačný , pretože prevažujú domáce koncepty. Na základe týchto skutočností sa dá predpokladať, že franchising na domácej pôde bude dosahovať stále väčší význam.
Medzinárodná spoločnosť PROFIT system franchise services sa zaoberá komplexným poradenstvom v oblasti franchisingu a počas svojho pôsobenia už spracovala vyše 130 franchisových konceptov. Mimo poradenstvo v spracovaní franchisových konceptov sa zaoberá aj mediálnou podporou. Okrem internetových portálov zameraných na franchisový trh vydáva tiež v Poľsku, Českej republike a na Ukrajine tlačený magazín Vlastná firma FRANCHISING. Spoločnosť PROFIT system pôsobí v Poľsku, Maďarsku, ČR, Slovensku, Chorvátsku, Srbsku, Rumunsku, Rusku a na Ukrajine.
Prečítaj články
Obchodné centrá pomáhajú rozvoju franchisingu
/17.07.2016
S riaditeľom Slovenské franchisingovej asociácie Jozefom Šétaffym sme hovorili o výhodách a nevýhodách slovenského franchisového trhu.
Franchisové podnikania sa na Slovensku dostáva čoraz väčšej mediálnej pozornosti. V rozhovore týždňa to prezradil prezident Slovenské franchisingové asociácie Jozef Šétaffy.
Slovenská franchisingová asociácia bola prijatá za riadneho člena Európskej franchisingovej federácie.
Pôvodom slovenský koncept farmárskych predajní v marci rozšíril rady Slovenskej franchisingovej asociácie.
Slovenská franchisingová asociácia sa rozrastá. Jej rady rozšíril aj najznámejší fastfoodový reťazec.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja maloobchodnej a franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?