Dekáda s franchisou

Aj Slováci vedia upiecť dobrú pizzu. O pravdivosti týchto slov svedčí koncept Pizza Mizza, ktorému sa darí úspešne rozvíjať tiež pomocou franchisovej spolupráce. Koncept Pizza Mizza oslávi v budúcom roku jubileum, na trhu bude už 10 rokov. Neustále hľadá vhodných franchisových partnerov, ktorí by k úspechu siete tiež pomohli.
Na jar sa podarilo spoločnosti Gastronet, ktorá drží franchisovú licenciu, otvoriť Pizza Mizza Express druhej generácie. Tá už dokázala splniť ekonomické parametre, ktoré si spoločnosť vytýčila. Celkovo sa na Slovensku nachádza 5 reštaurácií Pizza Mizza v rukách Gastronetu a 6 prevádzkujú franchisanti, z čoho jedna franchisová pobočka sa nachádza v Česku, konkrétne v Ostrave. Firma by rada rozšírila svoj koncept do všetkých oblastí Slovenska.
Cena franchisovej licencie Pizza Mizza stojí 7 tisíc eur. Aby mohla reštaurácia fungovať, musí si podnikateľ pripraviť počiatočnú investíciu od 150 do 250 tisíc eur v závislosti na veľkosti a lokalite, kde bude pobočka otvorená. Franchisorovi sa odvádza priebežný poplatok 5 % z obratu, marketingová čiastka už je v cene.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.