Domy na kolieskach
Česká spoločnosť Marvel sa úspešne rozvíja u susedov a rozhodla sa, že šťastie chce skúsiť aj u nás. Firma ponúka vo svojom portfóliu mobilné domy rôznych rozmerov a zariadenia. Aktuálne chce s nimi preraziť na Slovensku. Otvoreniu prvých pobočiek nič nebráni a pre prvých franchisantov je pripravené cenové zvýhodnenie.
Cena franchisovej licencie stojí 12 tisíc EUR. „Pre prvých franchisantov ponúkame časovo obmedzenú zľavu na poskytnutie licencie. Môžu ju získať už za 9960 EUR,“ predstavuje ponuku majiteľ spoločnosti Marvel Zdenek Spáčil. Podnikateľ bude musieť zainvestovať ešte do obstarania prvých 15 mobilných domov, ktoré budú slúžiť na prezentáciu. Náklady na investíciu sa pohybujú od 100 tisíc EUR a okrem domov zahŕňajú zariadenie predajne.
Priestor musí spĺňať danú rozlohu, a to od 2500 až 3000 m2 a musí byť pre klientov dobre dostupný. Zmluva s franchisantom sa uzatvára na dobu 5 rokov. Príspevok na marketing je 400 EUR mesačne a priebežný poplatok z obratu bude závisieť na stanovených podmienkach a rozsahu pôsobnosti.
Prečítaj články
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.