Výstava na Slovensku
Výstavu počas dvoch dní navštívilo celkovo 423 návštevníkov, ktorí prejavili záujem o vzdelávanie a informácie v odbore a 82 % z nich odchádzalo veľmi spokojných s ponukou odborných prednášok. Podľa ankety, ktorú organizátori v rámci výstavy uskutočnili, celkovo 65 % zúčastnených uvažuje o kúpe franchisovej licencie a zhruba 89 % respondentov uvádza, že výstavu navštívilo z dôvodu oboznámenia sa s novinkami a možnosťami, ktoré odbor prináša i pre stretnutie s jednotlivými franchisovými konceptmi. Súčasťou jednej z prednášok bolo i predstavenie spustenia nového odborného portálu Franchising.sk, za ktorým stojí spoločnosť PROFIT system.
Hlavným partnerom výstavy bola Slovenská franchisingová asociácia (SFA). „Každá aktivita, ktorá podporuje obor je vítaná,“ hodnotí akciu prezident SFA Jozef Šétaffy s tým, že sa na ňu nadväzujú nielen obchodné, ale i partnerské vzťahy a spolupráce. „Ako dobrý príklad môže slúžiť plánovaná užšia spolupráca medzi slovenskou a franchisingovou asociáciou, o ktoré sme hovorili s prezidentom Českej asociácie franchisingu pánom Jánom Gondom,“ doplňuje Šétaffy.
Pre každého niečo
Súčasťou projektu bol tiež sprievodný program, ktorý doplňoval jednotlivé prezentácie vystavujúcich subjektov a ktorý prebiehal po celú dobu výstavy priamo na výstavnej ploche a v priľahlom sále. Bolo tu možné vypočuť si rôzne referáty a prezentácie, nadviazať užitočné kontakty, zúčastniť sa diskusií a osobne spoznať odborníkov a poradcov nielen z franchisového podnikania, ale i z ďalších oblastí. K dispozícii návštevníkov boli zástupcovia franchisových systémov, experti na mnoho odborných tém.
„Koncepcie výstav konaných v Prahe a Bratislave sa prejavuje ako životaschopná, prináša nielen obchodné efekty pre zúčastnených, ale tiež možnosti dopredu sa informovať, vzdelávať a dozvedieť sa niečo viac v osobných rozhovoroch so zástupcami franchisových konceptov,“ hovorí spoluorganizátorka výstavy Monika Hrubalová.
Prečítaj články
Obchodné centrá pomáhajú rozvoju franchisingu
/17.07.2016
S riaditeľom Slovenské franchisingovej asociácie Jozefom Šétaffym sme hovorili o výhodách a nevýhodách slovenského franchisového trhu.
Franchisové podnikania sa na Slovensku dostáva čoraz väčšej mediálnej pozornosti. V rozhovore týždňa to prezradil prezident Slovenské franchisingové asociácie Jozef Šétaffy.
Slovenská franchisingová asociácia bola prijatá za riadneho člena Európskej franchisingovej federácie.
Pôvodom slovenský koncept farmárskych predajní v marci rozšíril rady Slovenskej franchisingovej asociácie.
Slovenská franchisingová asociácia sa rozrastá. Jej rady rozšíril aj najznámejší fastfoodový reťazec.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja maloobchodnej a franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Sieť obchodov s čajom a kávou zahájila expanziu za hranice Česka. Na slovenskom trhu otvorila prvé franšízové pobočky.