Výstava na Slovensku
Výstavu počas dvoch dní navštívilo celkovo 423 návštevníkov, ktorí prejavili záujem o vzdelávanie a informácie v odbore a 82 % z nich odchádzalo veľmi spokojných s ponukou odborných prednášok. Podľa ankety, ktorú organizátori v rámci výstavy uskutočnili, celkovo 65 % zúčastnených uvažuje o kúpe franchisovej licencie a zhruba 89 % respondentov uvádza, že výstavu navštívilo z dôvodu oboznámenia sa s novinkami a možnosťami, ktoré odbor prináša i pre stretnutie s jednotlivými franchisovými konceptmi. Súčasťou jednej z prednášok bolo i predstavenie spustenia nového odborného portálu Franchising.sk, za ktorým stojí spoločnosť PROFIT system.
Hlavným partnerom výstavy bola Slovenská franchisingová asociácia (SFA). „Každá aktivita, ktorá podporuje obor je vítaná,“ hodnotí akciu prezident SFA Jozef Šétaffy s tým, že sa na ňu nadväzujú nielen obchodné, ale i partnerské vzťahy a spolupráce. „Ako dobrý príklad môže slúžiť plánovaná užšia spolupráca medzi slovenskou a franchisingovou asociáciou, o ktoré sme hovorili s prezidentom Českej asociácie franchisingu pánom Jánom Gondom,“ doplňuje Šétaffy.
Pre každého niečo
Súčasťou projektu bol tiež sprievodný program, ktorý doplňoval jednotlivé prezentácie vystavujúcich subjektov a ktorý prebiehal po celú dobu výstavy priamo na výstavnej ploche a v priľahlom sále. Bolo tu možné vypočuť si rôzne referáty a prezentácie, nadviazať užitočné kontakty, zúčastniť sa diskusií a osobne spoznať odborníkov a poradcov nielen z franchisového podnikania, ale i z ďalších oblastí. K dispozícii návštevníkov boli zástupcovia franchisových systémov, experti na mnoho odborných tém.
„Koncepcie výstav konaných v Prahe a Bratislave sa prejavuje ako životaschopná, prináša nielen obchodné efekty pre zúčastnených, ale tiež možnosti dopredu sa informovať, vzdelávať a dozvedieť sa niečo viac v osobných rozhovoroch so zástupcami franchisových konceptov,“ hovorí spoluorganizátorka výstavy Monika Hrubalová.
Prečítaj články
Obchodné centrá pomáhajú rozvoju franchisingu
/17.07.2016
S riaditeľom Slovenské franchisingovej asociácie Jozefom Šétaffym sme hovorili o výhodách a nevýhodách slovenského franchisového trhu.
Franchisové podnikania sa na Slovensku dostáva čoraz väčšej mediálnej pozornosti. V rozhovore týždňa to prezradil prezident Slovenské franchisingové asociácie Jozef Šétaffy.
Slovenská franchisingová asociácia bola prijatá za riadneho člena Európskej franchisingovej federácie.
Pôvodom slovenský koncept farmárskych predajní v marci rozšíril rady Slovenskej franchisingovej asociácie.
Slovenská franchisingová asociácia sa rozrastá. Jej rady rozšíril aj najznámejší fastfoodový reťazec.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.