Zdravý biznis

Na zdravom životnom štýle si zakladá franchisový koncept JOGO, v ktorého portfóliu sú mrazené jogurty mnohých príchutí. Pôvodom slovenská firma JOGO Slovakia začala svoje produkty ponúkať zákazníkom v roku 2011 na popud kambodžského návštevníka, ktorý nemohol nájsť podobný výrobok na Slovensku. Firma chce podobného úspechu dosiahnuť i v Českej republike. Aktuálne preto hľadá na tomto trhu vhodných franchisantov.
Záujemcov z ČR spoločnosť zaznamenala niekoľko, či už v podobe individuálnych podnikateľov, tak i samostatných firiem. JOGO Slovakia ponúka nielen jednotlivé lokálne franchisy, ale tiež master-franchisovú licenciu priamo pre Česko. Naopak na Slovensku sa tento rok podarilo otvoriť jednu franchisovú pobočku v Košiciach a druhú na kúpalisku v Štúrove. „Sezónna predajňa na kúpalisku sa nám osvedčila, snažíme sa hľadať cesty i do aquaparkov. Naďalej však pre nás zostávajú prioritou obchodné centrá,“ hovorí majiteľ konceptu JOGO Michal Kavčák. Okrem toho firma rozbehla skúšobnú prevádzku mobilných barov.
Hlavným cieľom firmy je rozširovať franchisovú sieť. „Budujeme naše JOGO bary síce nižším tempom, ale so zárukou prosperity,“ dodáva Michal Kavčák. Podľa jeho slov sa na trh dostávajú podobné koncepty, ktoré sa však snažia hlavne zarobiť na úkor kvality. Zákazník ale dokáže kvalitu oceniť a JOGO vyhľadáva. „Ľudia žiadajú JOGO i v iných lokalitách, ale kam budeme ďalej smerovať, zatiaľ neprezradíme,“ hovorí Michal Kavčák.
Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.