Jedinečná šanca na biznis

Americký fastfoodový reťazec Broaster Chicken, ktorý je známy vďaka špecialitám z kuracieho mäsa, sa rozhodol vtrhnúť na slovenský trh. Hľadá master-franchisanta, ktorý by tu značku rozšíril. Broaster Chicken verí, že na trhu fastfoodových reťazcov je malá konkurencia a stále je tu miesto pre ďalšieho hráča.
„Úlohou výhradného zástupcu, tzv. master-franchisanta, bude vybudovať sieť reštaurácií pod značkou Broaster Chicken v rámci Slovenska. K tomu získa kompletnú podporu zo strany poskytovateľa licencie,“ vysvetľuje náležitosti spolupráce Atilla Sadik, majiteľ spoločnosti Etna Distribution, ktorá zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v štátoch strednej a východnej Európy. Koncept Broaster Chicken je vhodný do malých stánkov typu Express i do väčších reštaurácií. Odporúčané mesto pre franchisovú pobočku je s minimálnym počtom obyvateľov 50 tisíc.
Broaster Chicken pochádza zo Spojených štátov amerických, kde funguje viac ako 10 tisíc reštaurácií. V roku 2011 spoločnosť zahájila expanziu do Európy, keď otvorila prvú pobočku v Poľsku. Na danom trhu má v súčasnej dobe 6 prevádzkarní. A slovenský trh má podľa firmy potenciál.
Cena licencie pre Slovensko činí 400 tisíc eur, približné náklady na zriadenie jednej prevádzkarne sú 150 tisíc eur. Investície pre pobočku typu Express je 200 tisíc dolárov. Atilla Sadik doplňuje, že i napriek vysokým vstupným investíciám je vybudovanie prevádzkarní Broaster Chicken štyrikrát lacnejšie než u konkurencii.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.