Jedinečná šanca na biznis

Americký fastfoodový reťazec Broaster Chicken, ktorý je známy vďaka špecialitám z kuracieho mäsa, sa rozhodol vtrhnúť na slovenský trh. Hľadá master-franchisanta, ktorý by tu značku rozšíril. Broaster Chicken verí, že na trhu fastfoodových reťazcov je malá konkurencia a stále je tu miesto pre ďalšieho hráča.
„Úlohou výhradného zástupcu, tzv. master-franchisanta, bude vybudovať sieť reštaurácií pod značkou Broaster Chicken v rámci Slovenska. K tomu získa kompletnú podporu zo strany poskytovateľa licencie,“ vysvetľuje náležitosti spolupráce Atilla Sadik, majiteľ spoločnosti Etna Distribution, ktorá zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v štátoch strednej a východnej Európy. Koncept Broaster Chicken je vhodný do malých stánkov typu Express i do väčších reštaurácií. Odporúčané mesto pre franchisovú pobočku je s minimálnym počtom obyvateľov 50 tisíc.
Broaster Chicken pochádza zo Spojených štátov amerických, kde funguje viac ako 10 tisíc reštaurácií. V roku 2011 spoločnosť zahájila expanziu do Európy, keď otvorila prvú pobočku v Poľsku. Na danom trhu má v súčasnej dobe 6 prevádzkarní. A slovenský trh má podľa firmy potenciál.
Cena licencie pre Slovensko činí 400 tisíc eur, približné náklady na zriadenie jednej prevádzkarne sú 150 tisíc eur. Investície pre pobočku typu Express je 200 tisíc dolárov. Atilla Sadik doplňuje, že i napriek vysokým vstupným investíciám je vybudovanie prevádzkarní Broaster Chicken štyrikrát lacnejšie než u konkurencii.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.