Reklama u nás
Čo je Franchising.sk?
Franchising.sk je profesionálnym portálom zaoberajúcim sa trhom malého a stredného podnikania založeného na licencii, predovšetkým na franchisingu. To je dôležité pre efektívne využívanie reklamných prostriedkov spoločnosti, ktoré chcú získavať nových záujemcov o licenciu.
Cieľová skupina
Dôvodom úspechu portálu zaoberajúcich sa podnikaním a financiami je schopnosť osloviť požadovanú cieľovú skupinu súčasných i budúcich podnikateľov, ale tiež odborníkov z ekonomického prostredia.
Kontakt na objednávky reklamy
Ak sa zaujímate o umiestnenie reklamy na portále, vyplňte, prosím, nižšie uvedený dotazník, alebo kontaktujte redakciu na telefónnom čísle +420 775 661 778. Pripravíme plán inzercie a reklamy pre Vašu firmu.
PROFIT system franchise services s.r.o. je konzultačná spoločnosť, ktorá sa zaoberá komplexným poradenstvom v oblasti franchisingu. Spoločnosť patrí do skupiny PROFIT system, ktorá prevádzkuje portály v 15 krajinách Európy a na blízkom Východe: Slovensku, Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku, Chorvátsku, Slovinsku, Lotyšsku, Litve, Rusku, Ukrajine, Taliansku, Makedonii a Saudskej Arábii.
Prečítaj články
Zásady používania súborov cookies
/11.03.2024
Zásady používania súborov cookies portálu Franchising.sk
Podnikanie alebo rozvoj podnikania formou franchisingu má veľa nesporných výhod, ale tiež mnohé úskalia a hlavne špecifiká. Za tých 10 rokov na slovenskom trhu máme už dosť skúseností, aby sme vedeli poradiť a podať pomocnú ruku v úlohe partnera na Vašej ceste k úspechu.
Uživatelé portálu Franchising.pl mohou využívat nástroje, které jim pomáhají udržovat aktuální informace o franšízovém trhu.
Prevádzkovateľom portálu Franchising.sk je poradenská spoločnosť PROFIT system® - špecialista na franchising v strednej a východnej Európe.
Poradenstvo vo franchisingu
Najčítanejšie
Franchising – čo to je?
/03.10.2013
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franšízová sieť Maxeco hľadá nových partnerov pre slovenský trh. Skúsenosti z odboru nie sú nutné, záujemcov čaká dôkladné školenie a následná podpora.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.