Meron

Informácie o franchisovém systému
popis franchisového systému
Príbeh značky Meron začal v roku 2015, keď tím investorov z Kluže vytvoril jedinečný koncept pre špeciálny kaviarenský priestor v Rumunsku, ktorý nastieňuje prvé umiestenie reťazca, ktorý bol vybudovaný v rámci franchisingu.
Náš koncept vychádza z gréckeho slova „Meron“, čo znamená „dni“. To je dôvod, prečo vám chceme dať energiu pre skvelý a úžasný deň: úžasné degustačné poznámky, nádherná spoločnosť a rýchla pripomienka, že život je o TERAZ, o TOMTO OKAMIHU.
Kultúra kávy je viera, ktorou sa každý deň riadime, a preto venujeme väčšiu pozornosť metódam prípravy kávy (espresso a brew), ale tiež najnovším trendom v zariadení a príslušenstve, ktoré sú pre vášnivého baristu nevyhnutné.
Náš cieľ je milovať a zdieľať výberovú kávu
Našim poslaním je propagovať špeciality kávového priemyslu. Pražíme kávu. Pijeme kávu. Učíme sa kávu. Zdielame kávu. Naša vášeň pre špeciálnu kávu je zdielaná s farmármi, ktorí dôkladne sledujú a kontrolujú fázy pestovania, zberu a spracovania kávových zŕn.
Kvalita je pre nás na prvom mieste. Proces zberu môže zmeniť rozdiel medzi nízkou hodnotou komoditnej kávy a kávou určenou pre vyššie ceny a náročnejšie trhy. Preto si naše kávové zrná vyberáme priamo z farmy.
Cesta výberovej kávy
Minimálne raz za mesiac meníme pôvod kávy, s dlho vyhľadávanými odrodami získanými z rôznych rodinných fariem a tradične v komunitách venovaných kávovým plantážam. Z celého sveta sme sa rozhodli obohatiť chuť kávy Meron viacerými variáciami z rôznych oblastí: Rwanda, Etiópia, Brazília, Guatemala, Panama, Salvador, Kostarika a mnoho ďalších.
Čerstvo pečené v Transylvánii v Meron Roastery
Otvorili sme Meron Roastery v mene lepšej špeciálnej kávy. Naša pražiareň je lahôdkou pre milovníkov kávy, zážitkom pre pražiarne, príležitosťou získať vrece jedinečnej kávy. Pražíme pre naše vlastné kaviarne. Pražíme pre podniky, ktoré oceňujú skvelú špeciálnu kávu na svojom mieste. Pražíme pre #peopleofMeron, ktorí chcú cítiť Meron doma.
Staňte sa súčasťou nášho tímu a otvorte si vlastnú kaviareň Meron vo vašej krajine.
Vlastné pobočky
10 v Rumunsku
Franchisové pobočky
9 v Rumunsku
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Meron poskytuje úvodnú a priebežnú podporu vašej franšíze. Zahŕňa: prevádzku, vývoj, marketing, školenia / ľudské zdroje, dodávateľský reťazec, zabezpečenie kvality, finančnú, manažérsku a obchodnú stratégiu.
- Podpora a poradenstvo pri výbere a prenájme priestorov
- Dizajn kaviarne
- Simulácia ziskovosti, obchodný plán z finančného hľadiska
- Poradenstvo pri činnosti
- Zariadenie a riad pre bar / kuchyňu
- Školenia manažérov a tímu - pred, počas a po otvorení
- Kniha značky, marketingové postupy
- Systém auditu - prebiehajúce činnosti
- Systém pre správu a predaj (vlastný panel pre správu)
- Franšízový manuál (pracovné postupy, recepty, menu, bonusový systém pre hodnotenie zamestnancov atď.)
Nevyhnutná investícia na začiatku
100 000 - 120 000 euro
Základné požiadavky
Úspešní franšízanti by mali mať, ale nie je nutnosťou:
- vodcovské schopnosti, vrátane schopnosti inšpirovať ľudí, motivovať a smerovať ich k spoločnému cieľu,
- komunikačné schopnosti,
- schopnosť dodržiavať postupy, systémy a procesy,
- motivovaný a vnútorný smer,
- vytrvalosť,
- láska ku káve a ochota dozvedieť sa o nej všetko.
Informácie o franchisorovi
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Romania
+40 753848471
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Crina Ciocian (Komunikácia AJ)
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

„Ak chcete byť najlepší, musíte mať všetky najlepšie znalosti a prax,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development spoločnosti Meron.
Denne sa vo svete skonzumujú viac ako 2 miliardy šálok kávy, a to v kaviarňach i mimo nich. Kúsok koláča úspechu chce s franšízou značka Meron odhryznúť aj u nás.
Milovníci kávy môžu zbystriť. Na slovenský trh mieri nový kaviarenský franšízový koncept Meron. Koľko investujú franšízanti do otvorenia pobočky?

Fastfoodový gigant zahajuje kvôli procesu ukončenia podnikania v Rusku. Tamojší trh opúšťa po 30 rokoch.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov.
Manažérske schopnosti, finančná stabilita, vášeň pre jedlo a prezákaznícky servis. To je to, čo vo svojich franšízantoch hľadá koncept Burrito Loco.
„V rámci stratégie sa zameriavame na udržateľný rast, ktorého cieľom je generovať zisk,“ hovorí manažér rozvoja franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.
Chcú Rusi napodobiť McDonald's? Mierne upravené logo a názov Strýčko Váňa by mohli nahradiť značku tejto globálnej siete v Rusku.

„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
V súťaži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvíťazila Austrálska značka Boost Juice.
Reštaurácie McDonald´s na Slovensku v minulom roku obslúžili viac ako 12,5 milióna zákazníkov. Svoj podiel na tom mali aj nové franšízové pobočky.
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?
Lotyšská franšízová sieť reštaurácií SteikuHaoss má plán, ako nakŕmiť Európu. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Ani dlhoročné skúsenosti s franšízovým rozvojom vás nemusia ochrániť pred problémami na nových trhoch. Vie o tom aj celosvetovo obľúbená kaviarenská sieť.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.