DietaFit - krabičková diéta

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Naša spoločnosť NUVYS FOOD s.r.o. (www.nuvys.cz) má už 30 ročnú tradíciu v gastronómii. V oblasti výroby a rozvozu krabičkovej diéty máme 10 rokov skúseností a veľa spokojných zákazníkov.
Výhodou franchisingovej spoločnosti DietaFit je platforma jednotného zdravého & vyváženého stravovania. Toto je zabezpečené vývojom, výrobou a následným použitím vlastných surovín, ktoré sú využité vo vlastných receptúrach našich pokrmov. Súčasťou franchisingovej spoločnosti DietaFit je aj veľkoobchod kde sú tieto suroviny dodávané našim partnerom. Veľkoobchod disponuje aj ďalšími surovinami, ktoré nakupuje od pestovateľov a prvodovozcov a tým je možné docieliť efekt maximálneho ekonomického výsledku.
Cieľom franchisingovej spoločnosti DietaFit je ponuka kvalitných produktov zdravého & vyváženého stravovania pre široké zákaznícke spektrum vyznávajúce zdravý životný štýl.
Vlastné pobočky
7 ČR
Franchisové pobočky
2 ČR
Spoluprácu ponúkame novým franchisingovým partnerom v rámci celej SR.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Poradenstvo pre optimalizáciu výrobných priestorov a výberu zariadení
- Prepracovaný objednávkový systém
- Zaistenie postupov a receptúr na výrobu krabičkovej diéty
- Výber a dodanie potrebných surovín
- Celoplošná prezentácia pomocou webových stránok
- Marketingová podpora
- Priebežná podpora v priebehu spolupráce
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Podľa zariadenia a dozariadenia súčasných výrobných priestorov.
- V prípade úplne novej výroby na kľúč sa výška investície pohybuje okolo 40 tisíc Eur
- Vstupný franchisingový poplatek 2 – 10 tisíc Eur bez DPH podľa veľkosti regiónu
- Exkluzivita v danom regióne pobočky
Základné požiadavky
- Skúsenosti v gastronomickou prevádzkou výhodou
- Schopnosť organizovať prácu v prevádzke a kolektíve
- Schopnosť akceptovať platformu DietaFit a dodržiavať štandardy siete
- Vhodné aj pre zavedené výrobné prevádzky
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Robert Šefraný
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.

Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.

Franšízová sieť Nutriadapt funguje na trhu od minulého decembra. Aký bol pre ňu rok 2020 a čo chystá ďalej?
„Telefonické a online konzultácie sme vnímali ako doplnkovú službu. Uplynulé týždne však potvrdili perspektívu tohto segmentu," hovorí Marta Nosková, konateľka franšízovej siete Nutriadapt.
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.