Franšíza nielen pre stavebníkov
Konceptu Maxeco, ktorý na slovenský trh priniesol inovatívny spôsob vykurovania nielen rodinných domov cez špeciálne vykurovacie fólie, sa darí rozširovať zastúpenie na našom území. V súčasnosti fungujú pod hlavičkou tohto konceptu na Slovensku štyria franšízoví partneri, ďalší potenciálni franšízanti kontaktujú prešovskú centrálu spoločnosti v súvislosti so záujmom o licencie. Tí sa niekedy vznikajú aj zo spokojných zákazníkov značky.
Okrem už spomínaných spokojných zákazníkov a podnikateľov, ktorí sa rozhodli pre zmenu, majú o franšízovú licenciu záujem aj podnikatelia pôsobiaci v stavebníctve a ďalších príbuzných odboroch. Skúsenosti z oblasti stavebníctva sú pri rozbehnutí podnikania s franšízou Maxeco výhodou, nie však podmienkou. S tým majú skúsenosti napríklad kolegovia z Česka. Dvaja z tamojších franšízantov prišli úplne z iných odborov a obaja sú veľmi úspešní. „Možno mali dlhší rozbeh podnikania, ale všetko sa veľmi rýchlo naučili a teraz už sa na nich obracajú klienti cez odporúčania, získavajú nové kontakty na spolupracujúcich partnerov,“ vysvetľuje Martin Dzubaj ze spoločnosti Maxeco.
Podpora vo franšíze
Franšízor kladie dôraz na to, aby jeho partneri poznali všetko potrebné ohľadom inštalácie, sami si ju vyskúšali vlastnými rukami. Následne tiež jazdia na obchodné schôdzky so skúsenými franšízantmi, majú možnosť využiť aj podporu pri telefonickom kontaktovaní zákazníkov, keď sa hovoru priamo zúčastňuje niekto z ich skúsených kolegov.
Klasické školenia sa franšízor snaží nahradiť priebežnou podporou, poradenstvom, a to nielen o produktoch, obchode, ale aj z iných oblastí dôležitých pre podnikanie. Vedenie konceptu si je totiž vedomé toho, že každý je v inej fáze rozvoja a zaujímajú ho v danej chvíli iné problematiky. Na to chystá nový moderný intranet, aby si každý mohol nájsť informácie, ktoré chce a kedy chce. Ďalšou snahou je zapojiť franšízantov do aktivít týkajúcich sa vzdelávania, aby nielen čerpali, ale aj poskytovali do intranetu svoje poznatky a podnety na diskusiu.
Podnikanie v stavebníctve ovplyvňuje viacero faktorov a faktom je, že v posledných dvoch rokoch sú podmienky na podnikanie pomerne sťažené – rastúce ceny materiálov, energií, legislatívne zmeny i lockdowny. Pre podnikateľov, ktorí sa rozhodli založiť firmu a podnikať v tejto oblasti na vlastnú päsť, je to neľahké. Výhodu tak majú tí, ktorí sa rozhodnú svoju budúcnosť spojiť s franšízou.

Prečítaj články

Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Premýšľate o rozbehnutí vlastného podnikania, ale investovať viac ako 40 tisíc eur sa vám nechce? Aj tak si svoj podnikateľský sen môžete splniť – vďaka franšíze.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.