Franšíza nielen pre stavebníkov
Konceptu Maxeco, ktorý na slovenský trh priniesol inovatívny spôsob vykurovania nielen rodinných domov cez špeciálne vykurovacie fólie, sa darí rozširovať zastúpenie na našom území. V súčasnosti fungujú pod hlavičkou tohto konceptu na Slovensku štyria franšízoví partneri, ďalší potenciálni franšízanti kontaktujú prešovskú centrálu spoločnosti v súvislosti so záujmom o licencie. Tí sa niekedy vznikajú aj zo spokojných zákazníkov značky.
Okrem už spomínaných spokojných zákazníkov a podnikateľov, ktorí sa rozhodli pre zmenu, majú o franšízovú licenciu záujem aj podnikatelia pôsobiaci v stavebníctve a ďalších príbuzných odboroch. Skúsenosti z oblasti stavebníctva sú pri rozbehnutí podnikania s franšízou Maxeco výhodou, nie však podmienkou. S tým majú skúsenosti napríklad kolegovia z Česka. Dvaja z tamojších franšízantov prišli úplne z iných odborov a obaja sú veľmi úspešní. „Možno mali dlhší rozbeh podnikania, ale všetko sa veľmi rýchlo naučili a teraz už sa na nich obracajú klienti cez odporúčania, získavajú nové kontakty na spolupracujúcich partnerov,“ vysvetľuje Martin Dzubaj ze spoločnosti Maxeco.
Podpora vo franšíze
Franšízor kladie dôraz na to, aby jeho partneri poznali všetko potrebné ohľadom inštalácie, sami si ju vyskúšali vlastnými rukami. Následne tiež jazdia na obchodné schôdzky so skúsenými franšízantmi, majú možnosť využiť aj podporu pri telefonickom kontaktovaní zákazníkov, keď sa hovoru priamo zúčastňuje niekto z ich skúsených kolegov.
Klasické školenia sa franšízor snaží nahradiť priebežnou podporou, poradenstvom, a to nielen o produktoch, obchode, ale aj z iných oblastí dôležitých pre podnikanie. Vedenie konceptu si je totiž vedomé toho, že každý je v inej fáze rozvoja a zaujímajú ho v danej chvíli iné problematiky. Na to chystá nový moderný intranet, aby si každý mohol nájsť informácie, ktoré chce a kedy chce. Ďalšou snahou je zapojiť franšízantov do aktivít týkajúcich sa vzdelávania, aby nielen čerpali, ale aj poskytovali do intranetu svoje poznatky a podnety na diskusiu.
Podnikanie v stavebníctve ovplyvňuje viacero faktorov a faktom je, že v posledných dvoch rokoch sú podmienky na podnikanie pomerne sťažené – rastúce ceny materiálov, energií, legislatívne zmeny i lockdowny. Pre podnikateľov, ktorí sa rozhodli založiť firmu a podnikať v tejto oblasti na vlastnú päsť, je to neľahké. Výhodu tak majú tí, ktorí sa rozhodnú svoju budúcnosť spojiť s franšízou.
 Cena za podnikanie / Vstupný poplatok do siete Maxeco začína na 10 tisícoch eur a závisí od veľkosti vybraného regiónu a počtu obyvateľov. Celková investícia vrátane zariadenia pobočky a prvého naskladnenia vyjde franšízanta  zhruba 12 až 25 tisíc eur, podľa veľkosti pobočky a skladu.
                                Cena za podnikanie / Vstupný poplatok do siete Maxeco začína na 10 tisícoch eur a závisí od veľkosti vybraného regiónu a počtu obyvateľov. Celková investícia vrátane zariadenia pobočky a prvého naskladnenia vyjde franšízanta  zhruba 12 až 25 tisíc eur, podľa veľkosti pobočky a skladu.                            Prečítaj články
 Záujem o dizajnové dvere rastie 
                                                /15.09.2025
                                             
                                                Záujem o dizajnové dvere rastie 
                                                /15.09.2025
                                            
                                            Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Premýšľate o rozbehnutí vlastného podnikania, ale investovať viac ako 40 tisíc eur sa vám nechce? Aj tak si svoj podnikateľský sen môžete splniť – vďaka franšíze.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
Najčítanejšie
 Franchising – čo to je?
                                                /03.10.2013
                                             
                                                Franchising – čo to je?
                                                /03.10.2013
                                            
                                            Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
 
                 
                     
                                                                             
                                                                            