Príležitosť v Paríži pre slovenské franšízy
Tuzemským franšízovým konceptom sa otvára možnosť stať sa súčasťou jednej z najväčších franšízových akcií na svete - Franchise Expo v Paríži. Jej 38. ročník prebehne od 22. do 25. marca v areáli výstaviska Paris Expo Porte de Versailles. Tí, čo sa rozhodnú pre účasť na tejto prestížnej akcii, môžu očakávať viac ako 35 tisíc návštevníkov a teda záujemcov o franšízové podnikanie, a to nie iba z Francúzska. Každoročne sa totiž veľtrhu zúčastnia aj podnikatelia zo zahraničia uvažujúci o obstaraní master-franšízovej licencie. A práve v Paríži značky hľadajú možnosti, s ktorými spoja svoju budúcnosť a vyvezú ich na svoje domáce trhy.
Frašízori zo strednej a východnej Európy, ktorí by sa chceli stať vystavovateľmi na parížskom veľtrhu a osloviť svojou ponukou široké medzinárodné publikum, zaplatia za výstavný stánok s veľkosťou 6 m2 v „The Central Europe Pavilion“ 3 000 eur bez DPH. Súčasťou balíčka pre vystavovateľa sú aj ďalšie služby. Každý vystavovateľ získa pre svoju značku napríklad 4 vstupy na celú akciu, zároveň má tiež prístup do „LeClub“, čo je uzatvorený komfortný priestor pre stretnutia e s potenciálnymi partnermi. Informácie o franšízovom koncepte budú uvedené v oficiálnom veľtržnom katalógu, ktorého logo bude súčasťou všetkých zoznamov vystavovateľov, a to v tlačenej forme aj online, a veľa ďalších podporných služieb.
Franšíza vo svetlách reflektorov
„Sať sa vystavovateľom na takejto veľkej akcii zameranej na propagáciu franšízového podnikania, je pre tuzemské koncepty často veľmi zložité a nákladné. Možnosť vystavovať v špeciálnom pavilóne za cenu, ktorá je výrazne nižšia ako tá, ktorú platia ostatní vystavovatelia, je to pre nich veľmi atraktívna príležitosť. Okrem toho, že môžu so svojou franšízou osloviť potenciálnych kandidátov na príjemcu licencie, budú mať príležitosť vymeniť si svoje skúsenosti a nadviazať zaujímavé obchodné kontakty, s ďalšími podnikateľmi z regiónu, ktoré im môžu byť v budúcnosti užitočné,“ hovorí Marek Halfar, riaditeľ poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Fakt, že sa majiteľom franšízových konceptov účasť na parížskom veľtrhu oplatí preukazujú aj štatistiky. Podľa nich totiž tri štvrtiny (75 %) vystavovateľov uzatvorilo priamo na mieste dohodu so záujemcami o franšízovú či master-franšízovú spoluprácu, ktorá viedla k vytvoreniu či širšiemu rozvoju franšízovej siete.
Oficiálnym a mediálnym partnerom tejto akcie je tiež portál Franchising.sk. Poradenská spoločnosť PROFIT system, ktorá je jeho prevádzkovateľom, sa veľtrhu zúčastní každoročne aj ako vystavovateľ a medzinárodný poradca. Vďaka tomu môžu čitatelia portálu a partneri získať zvýhodnený vstup. Bližšie informácie získate v redakcii.
Zaujala vás ponuka stať sa vystavovateľom na Franchise Expo Paris? Neváhajte a kontaktujte nás na email redakcia@franchising.sk.

Prečítaj články

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Najčítanejšie

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.